Fitness Seller

Vrrroem. Malloot rijdt 310 km/h in bebouwde kom

Tabakstiaan

Ripped Bodybuilder
Waardering
539
Vrrroem. Malloot rijdt 310 km/h in bebouwde kom

staatsdebielinnissan.jpg

Gefeliciteerd Pieter Kiveron in je bruut getweakte Nissan GT-R. Je bent wereldberoemd in Nederland. Nu nog een stel werkende hersenen. Want wie met 310 km/h door de bebouwde kom scheurt, die verdient eeuwige roem op de internets. Dat je maar snel dat monster om een dikke boom mag vouwen. Gaarne filmen in HD. FILMPJE!

Update: "(ANP) - De politie stelt een onderzoek in naar een filmpje van een automobilist die 310 kilometer per uur zou hebben gereden op de Heemsteedse Dreef (N205) in Heemstede. Website GeenStijl plaatste zondag het filmpje van de snelheidsduivel."
via http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/06/vrrroem_malloot_rijdt_300kmh_i.html

(Niet helemaal bebouwde kom.)

Also:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus...Welke DBB'er is dit?

Lekker overdreven het is 1 lange weg, put it in the care bucket \__/

:roflol:

die zit sowieso op dbb

Waar hij 310 rijdt is het toch helemaal geen bebouwde kom meer?

Wel dikke bak, vind het knap als die van hem is.

Inderdaad. Vraag me wel af welke DBB'er het is. :D

• Topic Starter Topic Starter
Aan dat rare bruggetje te zien op 0:58 is het de Driemerenweg te hoofddorp als ik het goed heb. Het eerste stuk herken ik als Haarlem.

Driemerenweg is inderdaad geen bebouwde kom (weet niet of het het hele stuk zo is), maar dan praten we alsnog over een limiet van 100 km/h.

@hieronder, ow 250+ is lekker? :roflol:

Laatst bewerkt:
typisch geen stijl, binnen de bebouwde kom..

toevallig ken ik die weg, tja met zo'n auto ga je daar toch geen 100 rijden:rolleyes:

Bebouwde kom my ass......

boo-****in-hoo

is sniper x kan ik bevestigen

cool story brah

Armen en traps lopen wat achter, beenfotos?

Hij rijdt 160 in de bebouwde kom.
Laten we ons gelukkig prijzen dat het in een GTR is, behoorlijk foolproof die dingen, net als een playstation.

Moet er niet aan denken dat er iemand oversteekt, of een kind plotseling de weg op rent.
Heb zelf ook wel hard gereden vroeger en snelle auto's gehad maar wat je in het begin ziet is gestoord.

Op de tweede weg, tja er zou maar iemand naar links gaan maar niet zo link en zeker geen bebouwde kom.
Wel een beul van een auto.

Laatst bewerkt:
Hoe kom je aan die bb-foto dan Tabakski? :roflol:

Stoer hoor.

Auto is dope.
Ik had harder gereden:)

Aan zijn leeftijd te zien zal het niet lang meer duren voor hij prijs heeft. Ik kijk al uit naar het nieuwsbericht. :)

Terug
Naar boven