Masters
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Die suzanne doctor is hier toch wel keer op het forum geweest. Wat een doos is dat.

waarom? laat de flikken maar eens bewijzen dat heel dat filmpje niet gefotosoept is![]()
Die koplampen doen me trouwens denken aan de Reventon...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Ik zie eigenlijk verdacht veel design lijnen die hetzelfde zijn...

hahahah dat gesprek.[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]jsiegmund1
@suzannedocter meen je dit serieus? Die idioot met z'n Nissan complimenten geven? Kansloos. [Link niet meer beschikbaar] #geenstijl
suzannedocterNee sukkel! Ik weet niets van auto's en ja, we wilden hem spreken. Net als zijn ouders, de politie et cetera. 1/2
suzannedocter15 mins ago
Goed, en trouwens: ooit van sarcasme gehoord! Dat je een boodschap oppikt zoals je hem wil lezen?
suzannedocter17 mins ago
En fijn hoor: mijn telnr. op GeenStijl. Stuur mij ook even jouw nummer! Had het kortom even zwart gemaakt voor je het doorstuurde

ik las dat je graag in contact komt met Pieter Kiveron, de randdebiel die 310 km/u op de openbare weg reed en daarmee andere weggebruikers ernstig in gevaar brengt. Wellicht kun je met hem in contact komen via zijn sportschoolvriend, van wie de auto is (en die in de video naast hem zat). Het betreft namelijk deze auto, met kentekennummer 92-LGN-1. Voor jou moet het een kleine moeite zijn om de eigenaar daarvan te vinden. Toch?
Nee het is 308 kijk het filmpje maarDit is echt geen 300 km per uur,kan je aan de strepen zien.