AndroidHealthClinic

Vrrroem. Malloot rijdt 310 km/h in bebouwde kom

Wat is dat hele gedoe omtrent die suzanne docter en wat flikte ze twee jaar terug dan ?

Dit is echt geen 300 km per uur,kan je aan de strepen zien.
dat stuk dat hij daar rijdt doe ik zo'n 5min over :P

50 seconden doet hij erover.
3.3km is de afstand.
dus volgens mij rijdt hij gemiddeld 237km per uur.

die strepen liggen bizar ver van van elkaar.
lijkt wel 10meter.

kan helaas niet goed linken.
52.306379, 4.622755

Laatst bewerkt:
valt toch best mee hoe hard die gaat? :trollface:

Maarja begrijpelijk. Als je een beest van een auto heb wil je de kracht wel even voelen. Maar of het slim is... is wat anders.
Kan altijd nog naar duitsland naar bepaalde wegen. Daar mag het gewoon.

Laatst bewerkt:
Wat is dat hele gedoe omtrent die suzanne docter en wat flikte ze twee jaar terug dan ?

ze wou bodybuilders op de forum lokken naar haar hoofdkantoor na sluitingstijd en ze gewoon keihard anaal vernederen met een dik pak opgerolde stapel papier van haar columns uit de krant. De geachten van het droog rectaal inbrengen van haar wijze woorden en suprieure feministische uitspraken in het lichaam van een gespierde sterke aantrekkelijke alpha male is voor haar de top punt van haar coïtusuele genot en climax. Mogelijk is deze afschuwelijke fetish te wijten aan het psychologische trauma die mevrouw Docter heeft opgelopen door in haar jeugd meervouden gegangraped te worden door deze groep mensen.

Ook niet onbelangrijk.
Nader onderzoek wijst uit dat mevrouw Docter ernstige vormen van fysieke mannelijkheid vertoond mede mogelijk gemaakt door de absurde hoeveelheid anabole steroiden die tijdens de gangrapes door mannenlijke zaadlozingen in vorm van onder andere bukkake in haar lichaam zijn opgenomen. Zo wordt er door endocrinoloog P. van Akker verondersteld dat er een serieus vorm van clitoromegaly is geconstateerd ook beter bekend als "clitorus enlargement". Aan andere kant spreekt dermatoloog A. bv Steen over een wonder. De huid van mevrouw Doctor verkeert in een ongelovelijk gezond en jong toestand voor haar leeftijd als resultaat door grote hoeveelheid spermine in de mannelijke zaadlozing.

Laatst bewerkt:
ze wou bodybuilders op de forum lokken naar haar hoofdkantoor na sluitingstijd en ze gewoon keihard anaal vernederen met een dik pak opgerolde stapel papier van haar columns uit de krant. De geachten van het droog rectaal inbrengen van haar wijze woorden en suprieure feministische uitspraken in het lichaam van een gespierde sterke aantrekkelijke alpha male is voor haar de top punt van haar coïtusuele genot en climax. Mogelijk is deze afschuwelijke fetish te wijten aan het psychologische trauma die mevrouw Docter heeft opgelopen door in haar jeugd meervouden gegangraped te worden door deze groep mensen.

Ook niet onbelangrijk.
Nader onderzoek wijst uit dat mevrouw Docter ernstige vormen van fysieke mannelijkheid vertoond mede mogelijk gemaakt door de absurde hoeveelheid anabole steroiden die tijdens de gangrapes door mannenlijke zaadlozingen in vorm van onder andere bukkake in haar lichaam zijn opgenomen. Zo wordt er door endocrinoloog P. van Akker verondersteld dat er een serieus vorm van clitoromegaly is geconstateerd ook beter bekend als "clitorus enlargement". Aan andere kant spreekt dermatoloog A. bv Steen over een wonder. De huid van mevrouw Doctor verkeert in een ongelovelijk gezond en jong toestand voor haar leeftijd als resultaat door grote hoeveelheid spermine in de mannelijke zaadlozing.

lol whut :roflol:
Was dat toevallig wat je om kwart voor 3 's nachts aan het kijken waart?

dat stuk dat hij daar rijdt doe ik zo'n 5min over :P

50 seconden doet hij erover.
3.3km is de afstand.
dus volgens mij rijdt hij gemiddeld 237km per uur.

die strepen liggen bizar ver van van elkaar.
lijkt wel 10meter.

kan helaas niet goed linken.
52.306379, 4.622755

Als je het zo bekijkt zal de snelheid inderdaad wat lager liggen. De snelheid die aangegeven wordt in de auto is volgens mij ook niet altijd accuraat, de snelheidsmeter wijkt vaak af vergeleken met GPS.

En waar haal je de conclusie vandaan dat hij de toestemming had om als een gestoorde met zulke snelheden door de bebouwde en buiten de bebouwde kom te rijden?

Iets te gehaast getypt. Hij had toestemming van de eigenaar van de auto (de man die filmt) Dit ritje kan die dus maar een keer maken. Stom dat ze het filmen maar ik snap de big deal hier over niet zo.

had al zoiets verwacht hehe k*t

Hoe moet dat werken wanneer het signaal weg valt dan? Of er storing in voor komt? Want dat kan namelijk gebeuren.

Denk dat dit vrij weinig voorvalt.
En indien dit voorvalt zal die waarschijnlijk de analoge cijfers gewoon overnemen?

Terug
Naar boven