AndroidHealthClinic

Vruchten- tegenover naturelkwark?

wesley91

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
82kg
Hoi beste mensen,

Sinds een paar maanden eet ik nu elke dag magere kwark van de Aldi.
Het wisselt nogal eens met de onderstaande twee. Vaak heb ik toch meer trek in de linker die aangevuld is met een vruchtensmaak,
maar weet nou eigenlijk niet precies welke beter is met voedingswaarden in verhouding genomen.

30vbs09.jpg

De Magere perzikkwark (links) heeft volgens de voedingswaarden meer koolhydraten, maar tegelijk minder vet.

per 100gr, 7,0 eiwit, 5,6k, en 0,1vet zit er in de perzikkwark, terwijl de normale meer eiwit heeft.
de waardes daarvan (de normale 'naturel' kwark) zijn: 8,9g eiwit, 3,7g k , 0,5g vet.. Welke-o-welke raden jullie mij aan? Mijn voorgevoel gaat uit naar de normale, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik die met vruchten toch lekkerder vindt. Of weten jullie misschien waar ik nog betere kwark kan vinden?
Bij de Albert heijn lijken ze me wat helaas aan de matige kant.

Bvd, groets :)

Meeste nemen naturel kwark omdat daar minder koolhydraten in zitten.. Wanneer het kwa macro's uit komt kan het prima.

Alleen beetje opletten dat er geen bakken suiker aan toegevoegd zijn, beste is gewoon zelf vers fruit te pakken en dat door je kwark te roeren.

• Topic Starter Topic Starter
Meeste nemen naturel kwark omdat daar minder koolhydraten in zitten.. Wanneer het kwa macro's uit komt kan het prima.

Alleen beetje opletten dat er geen bakken suiker aan toegevoegd zijn, beste is gewoon zelf vers fruit te pakken en dat door je kwark te roeren.
Oke, thanks! zal 't eens proberen, ik heb daarnet een tros bananen gehaald en gewone kwark heb ik nog staan; eens zien of het bevalt om dat door elkaar heen te mixen.

Neem die rechter kwark met suikervrije siroop :D

Linker heeft meer suiker en suiker is slecht voor je.

Gewoon wat kaneel over je naturel kwark doen en dan is het heerlijk:D
Die vruchten kwark zou ik zo min mogelijk nemen in verband met de suikers.
De beste magere kwark vind ik die van de Lidl

Ach, imo maakt het alleen echt uit als je in de cut zit.
Zolang je aan het bulken bent gewoon degene nemen die het beste naar binnen gaat.

Diegene met het meeste eiwit en de laagste prijs.

Terug
Naar boven