XXL Nutrition

VS gaat zwakbegaafde executeren

Werd eens tijd dat de VS ook Third Reich praktijken ging invoeren.

Dit hoor ik altijd, zijn daar ergens bewijzen voor?

Nee, want het tegengestelde is nl. waar. Een van de meest persistente en makkelijk te ontkrachten mythes over de doodstraf. Voorbeeld: in Californie was het extra kostenplaatje van 'deathrow' in 2008 een dikke 63.000.000 dollar. Voor 670 'inmates'.

En hoe vinden we dat? Door de enorme klus van het googlen op 'cost of death penalty'. Mensen die stellen dat de doodstraf goedkoper zou zijn hebben of oogkleppen op, of zijn te dom om te googlen.

De doodstraf zou goedkoper kunnen zijn. Als men het zou doen zoals vroeger. Gewoon de kogel en klaar. Maar helaas komt er tegenwoordig een heleboel onzin bij kijken. En net door die extra kosten (en natuurlijk ook het risico op doden van onschuldige mensen) zou de doodstraf beter afgeschaft worden.

Wat niet wegneemt dat we er niet van moeten profiteren om nog zoveel mogelijk klootzakken dood te prikken zolang ze nog bestaat, de wereld kan er maar van verlost zijn.

Doet zo'n stoel eigenlijk pijn?

Als je een beetje man bent kies je voor de stoel.

Een ****ing prikje, LMAO.

Het is toch logisch dat je dan kiest voor een dodelijke injectie? :o

Wat zielig voor die vrouw.

:roflol: care

dat je lelijk bent?

Hm, dit lijkt me een zaak voor superretard!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

to the rescue...!

Nee, maar 'zwakbegaafd' is in deze net zo rekbaar of breed interpretabel als 'ontoerekeningsvatbaar' in de meeste andere zaken heb ik het idee.
Buiten dat is de doodstraf natuurlijk sowieso not done maar da's weer een andere discussie.

Terug
Naar boven