AndroidHealthClinic

VS-plan voor luchtaanval op Iran

• Topic Starter Topic Starter
Corazon zei:
Laat ze eerst maar de situatie in Irak oplossen, waar nog elke dag doden vallen.

Ik denk eerder dat de amerikanen zelf achter de aanslagen zitten in iraq is natuurlijk een vrij-brief om langer te kunnen blijven.

De oorlog tussen iran en irak duurde iets van 8 jaar. Iran won toen. Irak is nu in veel minder tijd platgegooid door amerika. Dus ik denk dat Iran toch uiteindelijk het onderspit zal moeten delven, mocht het ooit zover komen.

Al bestaat de kans groot dat als amerika eenmaal die stap neemt om iran aan te vallen het hek van de dam is. Als heel midden oosten over amerika heen gaat schijten moeten ze wel afdruipen en gaan nadenken waaraan ze begonnen zijn.

Aan de andere kant zal bij een bewijs (beter dan bij irak) van atoom wapens ook de EU zich ermee gaan bemoeien. Daar zit niemand op te wachten denk ik op een volgende wereld oorlog.

Voorlopig heeft amerika de kracht en geld niet voor zo een aanval. Ze hebben hun handen vol aan irak, maar dat zal volgens mij niet zo lang meer duren omdat ze zichzelf allemaal gaan opblazen met een burger oorlog ofzo. Kan niet echt heel lang meer duren.

Wat een k*t tijdperk leven we toch in he.

irak winnen ze niet, nooit, ooit gaan ze dat wel beseffen, zoals ze dat hebben leren beseffen in vietnam

kan 't zijn dat nederland er bij betrokken word en ook hier slachtoffers vallen in de toekomst?

Ja natuurlijk. Zodra Amerika binnenvalt moet het land daarna weer opgebouwd worden. Dan komt er weer een Stabilisation Force. Dan doen er weer heel veel landen mee

pat21 zei:
Ja natuurlijk. Zodra Amerika binnenvalt moet het land daarna weer opgebouwd worden. Dan komt er weer een Stabilisation Force. Dan doen er weer heel veel landen mee

Ik bedoelde eigenlijk nederlandse burgers.

Je bedoelt die daar wonen of dat Nederland aangevallen word?

Alleen door terroristen misschien. Raketten die zover reiken hebben ze (nog) niet

spiertje16 zei:
Geloof er geen reet van, Iran is namelijk niet net als Irak waar je eventjes doorheen walst.
Ik ben nog steeds voor het plan voor rubensossa om een huurmoordenaar erop af te sturen om die leider uit te schakelen.
Zal me niet verbazen als iran al een kernbom heeft ontwikkeld

zal geen reet uitmaken, dood die aap, komen er 30 ergere apen tevoorschijn :(

jullie weten toch dat toekomstige oorlogen over water zullen gaan?
deze in irak ging er ook over

• Topic Starter Topic Starter
Nee het gaat om de olie. Dat daarnaast zijn maten bij HalliBurton miljarden hebben verdient bij de opbouw van half Irak even buiten beschouwing gelaten.

Ik denk dat je de oorlog op een wat langere termijn moet bekijken. Hij zal er zowieso niet in de komende 5 jaar komen. Daarna zal er een andere machtshebber als bush komen, van hem hangt het dan af

Goed filmpje dat eerste btw. doet me er alleen al herinneren hoe verschrikkelijk oorlog is, en de film gisteren van we were soldiers.
Weet iemand btw hoe dat nummer van rammstein heet

pat21 zei:
Nee het gaat om de olie. Dat daarnaast zijn maten bij HalliBurton miljarden hebben verdient bij de opbouw van half Irak even buiten beschouwing gelaten.

Nee het ging niet om olie, het ging om saudi-arbie , het precieze weet ik er niet van ... stond een keer in de KIJK

Terug
Naar boven