XXL Nutrition

Vuurwapens

Enige die er garen bij spinnen zijn idd de wapenindustrie.
Volgens mij overigens meest winstgevende handel na olie.
Maar als ik zo eens over het forum rondwaar en lees de aggressie,incl mijzelf over situaties in het dagelijkse leven is het imo niet verstandig de markt vrij te geven.
Het is al erg genoeg zo.
Soms denk ik wel eens als ik naar m,n dochter kijk,waar heb ik je eigenlijk in gezet......

ik heb thuis ook een 2loop onder mijn bed liggen maar hem gebruiken no fukkin way .
het is een ongeregistreed wapen zogezegd van vader op zoon doorgegeven als ik iemand vol lood moest knallen komt er dadelijk 'verboden wapenbezit ' bij

Van mij mogen ze ook de wapenwet vrijgeven, heeft tenminste iedereen gelijke kansen.
Nu is het zo dat zelfs als je tegen je zin in bij een conflict wordt betrokken en je probeerd het op te lossen je een steek met een mes krijgt of nog erger een kogel.
Sta je daar met je armen van 45 cm en als je pech hebt wordt je zelf nog naar het ziekenhuis afgevoerd.
Je lees niet anders in de krant.
Groet:
willem 2

Ligt idd aan de mentaliteit. Na het zien van 'Bowling in Columbine' werd me eea duidelijk over de, mij toch al bekende, foute mentaliteit van veel Amerikanen.

In Canada lopen ook veel mensen met vuurwapens op straat, en het percentage dodelijke schietincidenten tov Amerika is bijna 75% lager.

Toch ben ik tegen vrijgave van vuurwapens. De maatschappij eist dat men steeds harder moet zijn om niet verdoet en overrompeld te worden door anderen. Voeg er een paar guns aan toe en de uitvaartmaatschappijen draaien straks overuren.

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:
Ligt idd aan de mentaliteit. Na het zien van 'Bowling in Columbine' werd me eea duidelijk over de, mij toch al bekende, foute mentaliteit van veel Amerikanen.

In Canada lopen ook veel mensen met vuurwapens op straat, en het percentage dodelijke schietincidenten tov Amerika is bijna 75% lager.

Toch ben ik tegen vrijgave van vuurwapens. De maatschappij eist dat men steeds harder moet zijn om niet verdoet en overrompeld te worden door anderen. Voeg er een paar guns aan toe en de uitvaartmaatschappijen draaien straks overuren.

tja het is misschien ten deels aan de mentaliteit te wijten
maar als je het legaliseert dan wordt het ook toegankelijker, terwijl er nu toch nog zoiets bestaat als "****! een vuurwapen!" bij het zien ervan bvb.

Ben tegen een algemene vrijgave en zeker tegen een draagverlof, hier en daar mag het zelfs iets strenger mits er dan weer een paar wapens op de lijst komen die men mag hebben ;) . Er lopen immers genoeg gekken in Nederland rond.

Zelda zei:
Hmm, op zich wel cool, maar ik weet niet of ik zo'n ding nou graag in huis zou hebben. En is 4 magazijnen niet wat weinig?

ze zijn helemaal nieuw. toen wij hem kochten was er nog nooit mee geschoten. in een soort plastic koffer helemaal onder de wapen olie.

4 mag is genoeg..

nasty^PhysIc zei:
ze zijn helemaal nieuw. toen wij hem kochten was er nog nooit mee geschoten. in een soort plastic koffer helemaal onder de wapen olie.

4 mag is genoeg..

Nu dus wel... ;)

Gewoon houden het oude systeem alleen strenger controleren bij de douane en grens overgangen. Als ik naar me zelf kijk ben ik iemand die redelijk m'n verstand bij kan houden maar met drank en drugs totaal niet. Als je me dan ook een pistool geeft en stel voor dat een van me vrienden of vriendinnen wordt bedreigd. Dan gebruik ik dat ding meteen.

Een pistool is alleen maar om iemand te doden niet om iemand of jezelf te beschermen.

Jinsu zei:
Ik hoop voor je dat hij ongebruiksklaar is gemaakt :eyebrow: .

waarom hoop je dat? heb er al net zo vaak mee geschoten. hij werkt 110%

nog geen 1 jam gehad.

heb ook nog een Colt 9mm. als je daar tesnel de trekker overhaald Jammed hij al.

nee nee :finger: .

Alleen als het er echt op aan komt dat ik de keus krijg, als ik nu niet schiet dan overleeft ik het zelf niet. dan schiet ik natuurlijk. maar anders never..

mensen zijn hier bang dat de politie ze opspoord voor het in bezit hebben van AAS :rolleyes:

JimmyH zei:
mensen zijn hier bang dat de politie ze opspoord voor het in bezit hebben van AAS :rolleyes:

ik heb toch geen aas lol. Onze samenleving is niet meer zoals het vroeger was. natuurlijk help ik en ieder ander daar ook aan mee , maarja. Ik wil gewoon voorbereid wezen. Er zijn een paar hele gekke maf kezen op deze wereld

nasty^PhysIc zei:
ik heb toch geen aas lol. Onze samenleving is niet meer zoals het vroeger was. natuurlijk help ik en ieder ander daar ook aan mee , maarja. Ik wil gewoon voorbereid wezen. Er zijn een paar hele gekke maf kezen op deze wereld
Volgens mij doelde jimmy heel ergens anders op... :cool:

Terug
Naar boven