Fitness Seller

Vuurwapens

Ik vind de regels oke. Vuurwapens vrij verkopen brengt alleen maar ellende. Zie de VS :cool:

bartp zei:
Volgens mij doelde jimmy heel ergens anders op... :cool:

Volgens mij snapt hij dat nog niet echt :scratch: . En door die lui wordt er steeds neer gekeken op mensen de wapens legaal hebben en deze ook nog fatsoenlijk achter slot en grendel hebben :mad: ...

Jinsu zei:
Volgens mij snapt hij dat nog niet echt :scratch: . En door die lui wordt er steeds neer gekeken op mensen de wapens legaal hebben en deze ook nog fatsoenlijk achter slot en grendel hebben :mad: ...
:(

Zo is het idd goed. Vrije verkoop van wapens lijkt me geen goed idee.

Wel ben ik het ermee eens dat als je een inbreker betrapt in je huis, dat je hem dan best met een stuk hout in de nek mag slaan. Ook al is ie niet bewapend. Het is jouw huis, jouw eigendom en op het moment dat een vreemde dat betreedt zonder jouw toestemming, dan vind ik dat een ernstige schending en bedreiging van jouw prive-leven!! Gaat die inbreker daaraan dood, dan is dat zijn risico!! :D

dat aspect vind ik in de V.S. wel beter geregeld dan hier. Daar is het echt zo: Get out of my property boy, or I'll shoot your ass!!!

Hier moet je de inbreker vragen of ie een kopje koffie wilt (incl. vragen met melk en suiker) en of ie zo vriendelijk wilt zijn om ff aan de keukentafel te wachten tot de politie is gearriveerd!!

Hoever moet het nog gaan met dit land?? :headbang:

RubenSossa zei:

Wel ben ik het ermee eens dat als je een inbreker betrapt in je huis, dat je hem dan best met een stuk hout in de nek mag slaan. Ook al is ie niet bewapend. Het is jouw huis, jouw eigendom en op het moment dat een vreemde dat betreedt zonder jouw toestemming, dan vind ik dat een ernstige schending en bedreiging van jouw prive-leven!! Gaat die inbreker daaraan dood, dan is dat zijn risico!! :D

dat aspect vind ik in de V.S. wel beter geregeld dan hier. Daar is het echt zo: Get out of my property boy, or I'll shoot your ass!!!

Hier moet je de inbreker vragen of ie een kopje koffie wilt (incl. vragen met melk en suiker) en of ie zo vriendelijk wilt zijn om ff aan de keukentafel te wachten tot de politie is gearriveerd!!

Hoever moet het nog gaan met dit land?? :headbang:

Waarschijnlijk krijg jij dan nog op je fl**ker omdat er geen koekje bij zat :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
RubenSossa zei:

ja inderdaad, maar wel op voorwaarde dat je door het bos de bomen nog ziet, en dat de regels duidelijk voor iedereen zijn.

ik haat vuurwapens. Maar dingen verbieden werkt niet, dus een weinig wapentuig gedogen moet maar. (ben wel een realistische pacifist :D)

heb het daarbij wel over schietijzer ontworpen voor dingen als het leger e.d.
de jacht vind ik een ander verhaal (nee niet de plezierjacht)

zucht...waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat je mekaar met een groot 2handenzwaard, bijl, of flinke knuppel elkaar te lijf ging?:( iedereen kan een trekker overhalen...

Desalniettemin..vroeger heb ik ook oorlogje gespeeld met me vriendjes, dat ging met een plastic geweetje of klappertjes pistool..als je iemand zag...riep je :shoot: "dek dek dek dek!!!budda budda budda!!!"

builderB zei:
heb het daarbij wel over schietijzer ontworpen voor dingen als het leger e.d.
de jacht vind ik een ander verhaal (nee niet de plezierjacht)

Dus je had het hier niet over een Yoghurt pistool :roflol:

Terug
Naar boven