MuscleMeat

w00t 9 pr's

Is er een probleem, "Mars"?

Wie zijn "de jongens" trouwens? Je butthomies op dbb?
Epic self owning.

• Topic Starter Topic Starter
luppie is mijn bijnaam van toen ik een jaar of 13-14 was.

Is er een probleem, "Mars"?

Wie zijn "de jongens" trouwens? Je butthomies op dbb?
Epic self owning.

"wakkie"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe durf je een legende als Mars zo te bekritiseren!!!!!!!!!!!!!!! haha ik wed dat je het type bent dat bij de videotheek de film "army boys taking a break vol 4" huurt en vervolgens sluit je de deur van je slaapkamer en kijkt de film meerdere malen terwijl je de slang melkt en gaat dan vervolgens kwaad terug naar de videotheek eigenaar en zegt "hoe durf je me een gay video mee te geven! ik dacht dat het zoiets was als Pearl Harbor of Tour of duty, ik bedoel in het begin dacht ik nog, de coïtus tussen die jongens hoort misschien bij het oorlogs syndroom wat ik wel een orginele insteek vond maar achteraf was het allemaal die vunzige jongenscoïtus, ik eis mijn geld terug!"

Terwijl de videotheek eigenaar met zijn ogen rolt.

• Topic Starter Topic Starter
"wakkie"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe durf je een legende als Mars zo te bekritiseren!!!!!!!!!!!!!!! haha ik wed dat je het type bent dat bij de videotheek de film "army boys taking a break vol 4" huurt en vervolgens sluit je de deur van je slaapkamer en kijkt de film meerdere malen terwijl je de slang melkt en gaat dan vervolgens kwaad terug naar de videotheek eigenaar en zegt "hoe durf je me een gay video mee te geven! ik dacht dat het zoiets was als Pearl Harbor of Tour of duty, ik bedoel in het begin dacht ik nog, de coïtus tussen die jongens hoort misschien bij het oorlogs syndroom wat ik wel een orginele insteek vond maar achteraf was het allemaal die vunzige jongenscoïtus, ik eis mijn geld terug!"

army boys taking a break vol 4 :D :roflol:

Haha classic.

Ik durf te wedden dat jij het type gast bent dat post op bodybuilding forums met als enige doel in contact komen met musclebears zoals Derek Anthony, van wie je hele kamer volhangt met posters(met vlekken).
Face it Mars, zelfs hij heeft te hoge standards voor jou.

Gayer dan praten over jezelf in de derde persoon.

no offence hoor, maar je zet toch elke training nieuwe pr's?

Terug
Naar boven