Fitness Seller

waar bac water + steriele vials halen ?

Water gewoon bij de apo.

Vials geen idee.

• Topic Starter Topic Starter
ja je kan alles wel mee krijgen bij de apo om de hoek , maar bij ons stellen ze nogal wat vragen of bekijken ze je zo , dus liever via't net is iets anoniemer , de site die ik voor andere spullen gebruik doet deze artikelen die ik nodig heb niet helaas :(

ja je kan alles wel mee krijgen bij de apo om de hoek , maar bij ons stellen ze nogal wat vragen of bekijken ze je zo , dus liever via't net is iets anoniemer , de site die ik voor andere spullen gebruik doet deze artikelen die ik nodig heb niet helaas :(

neem je gewoon andere apotheker bro er zijn er genoeg

groeten

heb ik al gedaan , en jammer genoeg stellen ze zich allemaal vragen , nadeel van in een stadje te wonen waar ze niks gewoon zijn .behalve dope dan ,zal wel de reden zijn dat ze zich vragen stellen .

mail maar ff naar me

of gewoon naar een andere stad gaan zou ook kunnen natuurlijk....

damn Jack,je zit zoooo vol goede ideen,sta ieder keer weer versteld.

ik geef je altijd karma voor je ideen,van jouw krijg ik nooit wat

hahaha ik vergeet elke keer shoarmakarma te geven ach de leeftijd he vergeetachtig zullen we maar zeggen maar kijk eens bij je karma dan!!!

hahaha ik vergeet elke keer shoarmakarma te geven ach de leeftijd he vergeetachtig zullen we maar zeggen maar kijk eens bij je karma dan!!!

nou zou mij benieuwen,ff kijken,kwil namelijk ook minimaal 2 kroontjes

Kijk jack dat tikt pas aan,thx,moet je gewoon 1x per week doen ofzo hehehehe

MAIL ME brillie nodig?

3x nu

Laatst bewerkt:
Waneer kan ik karma geven? Of is het mijn karma om alleen te krijgen. Karma er niks meer van.???

Off topic

Jij bent nog een baby ton,dus jij kan nog niet karma geven

klik ff links boven op gebruikers CP,daar zie je van wie je allemaal karma krijgt,zodat je dit ook TERUG kan geven hehehehe

On topic maar weer

Terug
Naar boven