Fitness Seller

Waar bestel je u producten

Deze thread ging over XXL Nutrition. Graag ontopic blijven :(

ik vind van mdy de kwaliteit prijs verhouding niet echt tof ofzo

Deze thread ging over XXL Nutrition. Graag ontopic blijven :(

Waar staat dat? De topic starter heeft het geen 1x over XXL.

Hij zit achter je, he? Met een zweep! Ik weet het zeker..

XXL: Zeg het brutez..... zeg het!!! :whip:

Brutez: Ja meester... :(

• Topic Starter Topic Starter
:headbang::verneder:

• Topic Starter Topic Starter
Nutrimax is een k*t site. Je krijgt geen antwoord op je mails en bovendien, krijg je ook geen notificatie als iets niet voorradig is. Ik heb het voor gehad. Iets bestelt en betaald, en dan niks meer. Pas 1,5 maand later werd het afgeleverd. Ondertussen verschillende keer gemaild, maar nooit een antwoord.
Bovendien ook nog eens gehad dat hun factuurnummer niet overeenstemde met het nummer in hun database met als gevolg dat ik een herinnering kreeg. Natuurlijk mail gestuurd met bewijs van betaling, en opnieuw geen gevolg. To ik via-via hun Tf nummer kon bemachtigen en er naar belde (tot volledige verbazing van de eigenaar/uitbater). Toen bleek alles OK.

Ik bestel (bijna) altijd bij BB en soms op een andere site (als de prijs+verz te verteren is). Maar nooit meer nutrimax.

ik heb nog nooit problemen gehad met nutrimax als er iets niet in voorraad is staat het altijd aangduid op de site en ik heb al mijn producten binnen de 4 dagen gekregen:sukkeltje:

ik heb nog nooit problemen gehad met nutrimax als er iets niet in voorraad is staat het altijd aangduid op de site en ik heb al mijn producten binnen de 4 dagen gekregen:sukkeltje:

ik op healthfactor.be

nooit problemen gehad en altijd een leuke attentie erbij.Per afname geven ze ook kortingen..het opmaken van voedingshema's en trainingschema's.
Daar houden ze u bezig met je opvolging. :D

grts

Terug
Naar boven