- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Je moest eens weten wat hij allemaal prive tegen mij zei...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Deze thread ging over XXL Nutrition. Graag ontopic blijven![]()

Nutrimax is een k*t site. Je krijgt geen antwoord op je mails en bovendien, krijg je ook geen notificatie als iets niet voorradig is. Ik heb het voor gehad. Iets bestelt en betaald, en dan niks meer. Pas 1,5 maand later werd het afgeleverd. Ondertussen verschillende keer gemaild, maar nooit een antwoord.
Bovendien ook nog eens gehad dat hun factuurnummer niet overeenstemde met het nummer in hun database met als gevolg dat ik een herinnering kreeg. Natuurlijk mail gestuurd met bewijs van betaling, en opnieuw geen gevolg. To ik via-via hun Tf nummer kon bemachtigen en er naar belde (tot volledige verbazing van de eigenaar/uitbater). Toen bleek alles OK.
Ik bestel (bijna) altijd bij BB en soms op een andere site (als de prijs+verz te verteren is). Maar nooit meer nutrimax.

ik heb nog nooit problemen gehad met nutrimax als er iets niet in voorraad is staat het altijd aangduid op de site en ik heb al mijn producten binnen de 4 dagen gekregen![]()