Fitness Seller

Waar bestel je u producten

Bezoekers in dit topic

jokke 9

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 mei 2007
Berichten
91
Waardering
0
Op welke site bestellen jullie u producten liefst uit belgie:cool:
 
ha ha zo grappig dat belgen altijd U zeggen.

OT: waarom perse België ?
 
omdat wij moeten meer betalen als dat van nederland komt
 
Niet veralgemenen graag ;)
Ik zeg toch ook niet dat alle Nederlanders gierig zijn :D

ik heb reeds besteld via powersupplements.nl en xxl nutrition.nl (beiden sponsor van DBB) en vanaf een bepaald bedrag of aantal producten is verzending gratis, ze hebben vaak ook een Belgische rek. nr dus je hoeft geen int. overschrijving te maken

De whey van powersupplements vind ik het best (90% eiwitten) en goed verteerbaar. Visolie, creatine en bcaa's ook bij hun besteld. Zeer tevreden over levertijden, ps was ietsje sneller dan xxl nutrition!
 
omdat wij moeten meer betalen als dat van nederland komt

Hierin ben je verkeerd, vriend.
Pas als je in België zou kopen, betaal je aan eind van je rekening meer voor je product.
Dus kijk en vergelijk eerst eens goed voor je zo'n opmerking geeft.
 
XXL Nutrition without a doubt.
 
Ja ja bij XXL zou ik het gaan bestellen als ik jou was.. topservice en supersnel :)
 
aan calcification

vanuit belgie moet je meer vezendingkosten betalen als je producten uit nederland besteld:cool:
 
als ik u was zou ik gewoon uit de U.S. halen... bb.com ofzo. is in verhouding goedkoper dan in europa... zelfs met de verzend kosten..
 
vanuit belgie moet je meer vezendingkosten betalen als je producten uit nederland besteld:cool:

Ok en zoek nu eens een evenwaardig product hier bij ons te koop, vergelijk dat met wat buitenlandse site's (NL, D, UK, USA) en maak je rekening.
Ok en als je afkomt met "ik kom hier het goedkoopste uit" dan geloof ik je ogenblikkelijk ;)
 
maar bij xxl niet zo veel...
 
Bij XXL, goede service en snel :D
 
ik heb een goeie site gevonden bij nutrimax veel keuzen en geen verzendingskosten;)
 
bodybulding.com !!!

gewoon doen !!!
 
ik bestel of bij xxl of bij supplements....ben tevreden over allebei en ze hebben precies dezelfde kwaliteit:D
 
ik heb een goeie site gevonden bij nutrimax veel keuzen en geen verzendingskosten;)

Nutrimax is een k*t site. Je krijgt geen antwoord op je mails en bovendien, krijg je ook geen notificatie als iets niet voorradig is. Ik heb het voor gehad. Iets bestelt en betaald, en dan niks meer. Pas 1,5 maand later werd het afgeleverd. Ondertussen verschillende keer gemaild, maar nooit een antwoord.
Bovendien ook nog eens gehad dat hun factuurnummer niet overeenstemde met het nummer in hun database met als gevolg dat ik een herinnering kreeg. Natuurlijk mail gestuurd met bewijs van betaling, en opnieuw geen gevolg. To ik via-via hun Tf nummer kon bemachtigen en er naar belde (tot volledige verbazing van de eigenaar/uitbater). Toen bleek alles OK.

Ik bestel (bijna) altijd bij BB en soms op een andere site (als de prijs+verz te verteren is). Maar nooit meer nutrimax.
 
Back
Naar boven