XXL Nutrition

waar denk je nu aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
wanneer ik nou eindelijk eens een keer mag nken

christina aguilera ..... hurt
Lekker sentimenteel op de vroege ochtend maar ik ben al een paar uur wakker .
Klote wond ....

:D

rumba zit vol sletjes hoor, zitten zeker ook hotties tussen ;) leuven stikt er namelijk van dus puur wiskundig gezien moéten er ook wel in de rumba zitten :D

Tja, ik herinner mij dat ik er eens eentje heb meegenomen in de Rumba:p Is me daar een paar keer tegengevallen. Ben er nadien niet veel meer geweest.

Toen ik in Leuven studeerde, zat ik veel in de Rector en in de Colff (toen nog goed):rolleyes:;)

Aan dat ik door de regen moet fietsen en heeeelemaal doorweekt bij mijn sollicitatie aan ga komen...
En aan dat ik me nu toch echt moet gaan aankleden, want ik moet met een 10 minuten weg.

Aan dat ik door de regen moet fietsen en heeeelemaal doorweekt bij mijn sollicitatie aan ga komen...
En aan dat ik me nu toch echt moet gaan aankleden, want ik moet met een 10 minuten weg.

Het regent, het regent, alle potten worden nat. :D

Hopen dat je aangenomen word, kan je lekker sparen voor je studie en motorrijbewijs :D

Ik ben aangenomen! En de pizza om het te vieren smaakte goed!
Gelukkig niet te erg natgeregend, maar 2 buitjes gehad.

Thaaanks! Ik ben er heel blij mee! Niet echt zo'n geweldige baan, maar de perfecte motivatie om van de junkfood af te blijven...

Pottie spareribs.

Damn, wat een blije dag ;)

Sophiej, SuperKnurft en meiscream: gefeliciteerd :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven