Enjee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aan die lekkere wijven die vroegne of we naar de Rumba(leuven) gingen.![]()

leuven stikt er namelijk van dus puur wiskundig gezien moéten er ook wel in de rumba zitten 

rumba zit vol sletjes hoor, zitten zeker ook hotties tussenleuven stikt er namelijk van dus puur wiskundig gezien moéten er ook wel in de rumba zitten
![]()
Is me daar een paar keer tegengevallen. Ben er nadien niet veel meer geweest.

Aan dat ik door de regen moet fietsen en heeeelemaal doorweekt bij mijn sollicitatie aan ga komen...
En aan dat ik me nu toch echt moet gaan aankleden, want ik moet met een 10 minuten weg.

Aan dat ik door de regen moet fietsen en heeeelemaal doorweekt bij mijn sollicitatie aan ga komen...
En aan dat ik me nu toch echt moet gaan aankleden, want ik moet met een 10 minuten weg.

Waar woon je dan, hier schijnt gewoon het zonnetje.Aan dat ik door de regen moet fietsen en heeeelemaal doorweekt bij mijn sollicitatie aan ga komen...
Netjes, gefeliciteerd!Ik ben aangenomen! En de pizza om het te vieren smaakte goed!
Gelukkig niet te erg natgeregend, maar 2 buitjes gehad.

Dat ben ik lieverd ^^Waar woon je dan, hier schijnt gewoon het zonnetje.
Ik ben aangenomen! En de pizza om het te vieren smaakte goed!
Gelukkig niet te erg natgeregend, maar 2 buitjes gehad.

Nog niet echt nee, vannacht maar 7 uur gepit, heb donderdag dan wel weer vrij dus ga lekker woensdag vroeg m'n bed in.