Als je, je klote voelt ga je toch gewoon niet trainen?Dat ik straks 2x192,5 moet deadliften en ik me slap voel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je, je klote voelt ga je toch gewoon niet trainen?Dat ik straks 2x192,5 moet deadliften en ik me slap voel.
damn, het is zeker spitsuur in je hoofd.Aan regen, trainen, boodschappen doen, werken, 3voor12 live, de zomer, het weekend, paasontbijt, kaasfondue, hoesten, de liefde, gisteravond en een elite-membership.

Als je, je klote voelt ga je toch gewoon niet trainen?
Nee, want ik heb gisteren ook al niet getraind en zaterdag ga ik events trainen bij JP dus verzetten naar morgen gaat ook niet. En ik doe coan/phillipi dus als ik het vandaag niet doe komt alles in de war! OMG!!!

Soms is rust belangrijker dan een schema.Nee, want ik heb gisteren ook al niet getraind en zaterdag ga ik events trainen bij JP dus verzetten naar morgen gaat ook niet. En ik doe coan/phillipi dus als ik het vandaag niet doe komt alles in de war! OMG!!!

Nee Want Ik Ben Een Beest!!!!!!!
( ik wil het worden iig )

Zonder goede rust groei je ook niet.Nee Want Ik Ben Een Beest!!!!!!!
( ik wil het worden iig )

Ik heb genoeg rust gehad qua training.
Dat ik een beest werd?

Vanavond effe naar Rumba, Albatros, Cafe Manger, Rodins etc![]()
en erna m'n maag vullen met whey ipv bier 
vanavond naar de gym terwijl iedereen zit in te drinkenen erna m'n maag vullen met whey ipv bier
![]()