Fitness Seller

waar denk je nu aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoezo? Als je werkt heb je juist de kans om constant te spammen.. dat is het mooie ervan.

• Topic Starter Topic Starter
Dat ik een probleem heb zometeen, heb iets opgegeten wat niet voor mij bestemd was :bang:
2 bakken pulut inti met geroosterde kip

Dat ik net lekker getraind heb.

Ik verveel me de t*fus, weer een vrije dag :zzz:

Is de ruzie met de buurman bijgelegd ? (of was jij dat niet die ruzie had met de buurman ? :P)

Was ik inderdaad. Is nog steeds (Al 5 jaar) is de laatste maanden wel rustiger geworden...Ze hebben inmiddels ookal ruzie met de andere kant...

Was ik inderdaad. Is nog steeds (Al 5 jaar) is de laatste maanden wel rustiger geworden...Ze hebben inmiddels ookal ruzie met de andere kant...

wat een relnicht die buurman van je...

OT: dat ik m'n hele kot hier verdomd dringend eens moet propermaken :D

Morgen sneeuw en dan in de ochtend met de motor naar me werk :bang: Hopen dat ze goed strooien of dat de sneeuw meevalt (of helemaal niet) :o

Ik ga in de horeca werken!

En oeh, training was lekker en ik heb hooooonger!

smakelijk!

OT: ik denk dat ik mij gisteren ook al bedacht dat zo'n supershake veel te zwaar is voor op m'n maag en ik vraag me af waarom ik mezelf dit aandoe :D

oh ja, juist, ik ben een ecto die gigantisch veel kcals nodig heeft... pffff kokhalzen bij die laatste 100 ml hoor :D weer teveel chocolade weight gainer (Weider giant mega mass 4000 trouwens ;)) erbij gedaan, wat een baksteen op de maag

Smakelijk? Mijn eten is nog op weg naar huis en moet dan nog klaargemaakt worden...

Dat ik zo een mega bom in de zwembad ga droppen, en morgen fijn sterkste man trainen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven