Dat ik morgen contract ga tekenen en wat anders te doen ga hebben dan forum spammen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat ik een probleem heb zometeen, heb iets opgegeten wat niet voor mij bestemd was
2 bakken pulut inti met geroosterde kip

[Link niet meer beschikbaar]
Rattengif ?
edit: spoiler niet gezien![]()
je zat er best dichtbij 

)Is de ruzie met de buurman bijgelegd ? (of was jij dat niet die ruzie had met de buurman ?)
Dat ik morgen contract ga tekenen en wat anders te doen ga hebben dan forum spammen![]()

Was ik inderdaad. Is nog steeds (Al 5 jaar) is de laatste maanden wel rustiger geworden...Ze hebben inmiddels ookal ruzie met de andere kant...

Hoezo? Als je werkt heb je juist de kans om constant te spammen.. dat is het mooie ervan.
Ik ga in de horeca werken!
En oeh, training was lekker en ik heb hooooonger!

weer teveel chocolade weight gainer (Weider giant mega mass 4000 trouwens
) erbij gedaan, wat een baksteen op de maagSmakelijk? Mijn eten is nog op weg naar huis en moet dan nog klaargemaakt worden...

wablief? na een training moet je wel wat binnenhebben hé meid... drink een colatje ofzo voor snelle suikers en een whey shakeje erachter voor eiwitten![]()
Op weg naar huis even langs Bakker Bart gegaan 
Daar heb ik al rekening mee gehoudenOp weg naar huis even langs Bakker Bart gegaan
![]()
ff het uur uit het oog verloren