AndroidHealthClinic

waar denk je nu aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
'Alles is voor Bassie' is jouw motto zeker ? Voor het astronomisch bedrag van vijf euro per maand onderhoud jij daar een heel gezin. Dus heb eens iets over voor je medemens!

...al moet ik eerlijk zeggen dat ik ze zelf niks schenk :)
Ik help mijn medemens wel hoor "CoDje", zo zetten mijn vriendin en ik altijd de zak van max langs de kant van de weg.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik help mijn medemens wel hoor "CoDje", zo zetten mijn vriendin en ik altijd de zak van max langs de kant van de weg.[Link niet meer beschikbaar]

En je bent zeker ook niet te beroerd om in de zomer, vanaf het balkon, wat water op je medemens te lossen. Toch ? :)

Morgen weer werken..

Dat ik morgen weer om 5u30 op moet :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.190
knallen!:wl:

Aan hoe buitengewoon fantastisch de solo van John Coltrane is in Miles Davis' Freddie Freeloader . Pure coïtus .

Dat ik aan het werk ben maar de "never ending game" wil afmaken.. En ik wil trainen.. dus waarschijnlijk skip ik school straks.. heb toch veel te weinig geslapen vannacht voor die ongein.

Dat ik aan het werk ben maar de "never ending game" wil afmaken.. En ik wil trainen.. dus waarschijnlijk skip ik school straks.. heb toch veel te weinig geslapen vannacht voor die ongein.

Maar hij is never ending... Lukt je dus nooit.

aan mijn leraar zijn kop toen ik zei "ooh werkboek niet ingevuld en toch een 8,2 ho hoe kan dat nou"(voor inkoop- verkoop administratie)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven