Fitness Seller

waar erger jij je aan tijdens trainen..?

jair16

Advanced Bodybuilder
Waardering
417
Lengte
1m79
Massa
118kg
Vetpercentage
13%
ik erger me voral op het gezeiks wat ze allemaal zeggen op de sport school...:mad: ik heb me een powerhouse gym topje gekocht en nu mag ik het niet aan in de sportschool flauwe kakkes, ik ga nu lekker in hulsberg trainen daar mag het wel:cool:

jair16 zei:
ik erger me voral op het gezeiks wat ze allemaal zeggen op de sport school...:mad: ik heb me een powerhouse gym topje gekocht en nu mag ik het niet aan in de sportschool flauwe kakkes, ik ga nu lekker in hulsberg trainen daar mag het wel:cool:

t*ring zeg. gister was er al een topic over geopend.

jordy zei:
t*ring zeg. gister was er al een topic over geopend.
En eergisteren. En de dag daarvoor. En we hebben een heel groot topic 'DO'S EN DON'TS IN DE GYM' dat al drie keer gebumpd is.

Slotje

Black Knight zei:
En eergisteren. En de dag daarvoor. En we hebben een heel groot topic 'DO'S EN DON'TS IN DE GYM' dat al drie keer gebumpd is.

Ja maar zijn geheugen gaan toch minder ver terug denk ik. daarna hield ik het maar op gister.

Ik erger me aan het muziek van de sportschool, dat ze geen fatsoendelijke benchbank hebben, instructeurs die je het tegenovergestelde vertellen wat de andere instructeur zegt, irritante gozers, ecto's die denken dat ze heel leip zijn, dat de boetes van DVD te laat inleveren 5 euro is, het is altijd heel erg druk en moet zeker 15 á 30 minuten wachten op cardio apparatuur, ze zijn de kleedkamers aan het verbouwen dus kan me nu niet douchen, de zonnebanken worden niet goed schoongemaakt, je mag je bidon niet vullen met energydrink daar alleen in glazen mag het en dat is het volgens mij.

Ecto's die denken dat ze breed zijn, kerels die me vies bekijken, mensen die denken dat ze veel gewicht kunnen pakken maar eigenlijk de oefeningen totaal verkeerd doen en het niet goed willen doen. Fitnessinstructeur die te weinig tijd heeft om een oefening soms voor te doen (hij weet wel hoe het moet al een geluk).

als mensen buik oefeningen liggen te doen onder het rek waaruit je squat... zwaar irritant, ze moeten dat bankje maar aan de andere kant van de zaal zetten

Starter20 zei:
als mensen buik oefeningen liggen te doen onder het rek waaruit je squat... zwaar irritant, ze moeten dat bankje maar aan de andere kant van de zaal zetten

haha moet je "per ongeluk" die stang laten donderen. gegarandeerd dat jij voortaan op je gemak kunt squaten :D

Al gezegd maar zeker de jongens die "zwaar" trainen maar totaal verkeerd en die na de oefening dan om zich heen kijken van zie je wat ik gedrukt heb. Ben gek van meisjes maar zwaar irritant als ze continue komen praten als ik aan het trainen ben. In de sportschool telt voor mij maar 1 ding: ALS EEN BEEST TRAINEN!!!!

Van die gasten die keiharde scheten laten en dan tegen degene naast hun roepen:" EEY, VIND JE DAT NORMAAL JOH !!!!!!!!!!!!!!!!!"

En mensen die hele tijd tegen je gaan staan ouwehoeren over hoe vervelend mensen zijn die tijdens het trainen zoveel praten...

Vrouwen die op de loopband een twix staan te eten.

Mannen met een string aan.

Dat zijn echt vervelende dingen in de gym....

R34L zei:
Van die gasten die keiharde scheten laten en dan tegen degene naast hun roepen:" EEY, VIND JE DAT NORMAAL JOH !!!!!!!!!!!!!!!!!"

En mensen die hele tijd tegen je gaan staan ouwehoeren over hoe vervelend mensen zijn die tijdens het trainen zoveel praten...

Vrouwen die op de loopband een twix staan te eten.

Mannen met een string aan.

Dat zijn echt vervelende dingen in de gym....

hahahahahahaha, naar welke gym ga jij bro :D

Ook haat ik van die kerels van 30-50 jaar die liggen te geilen op meisjes van 16 jaar die ad/abductor doen of die aan het lopen zijn. Toppunt van zieligheid...

ik deed laatst dumbbell presses met dumbbells van 30 kilo. Omdat ik geen shredded beast ben met 45 cm armen was zon vent op mij aan het letten en zei tegen iemand anders: dadelijk ligt hij eronder. En zon vent van daar is me steeds aan het corrigeren met oefeningen en mijn schema terwijl hij me pas 3x heeft zien trainen.
Ik irriteer me dus aan de vooroordelen die over mij gemaakt worden.

Marijn zei:
ik deed laatst dumbbell presses met dumbbells van 30 kilo. Omdat ik geen shredded beast ben met 45 cm armen was zon vent op mij aan het letten en zei tegen iemand anders: dadelijk ligt hij eronder. En zon vent van daar is me steeds aan het corrigeren met oefeningen en mijn schema terwijl hij me pas 3x heeft zien trainen.
Ik irriteer me dus aan de vooroordelen die over mij gemaakt worden.

Dan moet je maar een shredded beast worden manderijn, anders kun je nooit die monster weights drukken.

Wat dacht je van mensen die tegen je gaan praten tijdens je sets, of nog erger: mensen die zelf praten tijdens hun sets :mad:

Junipero zei:
Ook haat ik van die kerels van 30-50 jaar die liggen te geilen op meisjes van 16 jaar die ad/abductor doen of die aan het lopen zijn. Toppunt van zieligheid...

tja.. ik weet niet.. bij mijn sportschool loopt er ook veel lekkers rond.. maarja.. ik geil op alles wat lekker is.. leeftijd gaat dan van 16 tot 35 ofzo :p

maar inderdaad ik vind het ook niet kunnen hoor dat mannen op vrouwen geilen :D

of ging het perse om de meisjes van 16? :D

Junipero zei:

kijk je daar zelf niet naar dan..? tis toch heel normaal dat je daar op geilt, ongeacht wat je leeftijd is.
ik bedoel, rond je 16e wordt je vruchtbaar, en is t dus normaal dat er naar je gekeken wordt als meisje.
ik kijk zelf ook daarnaar, en vind t ook niet erg als ik mezelf daarop betrap. misschien een beetje sneu voor de meisjes zelf :P

ik erger me vooral aan mensen die hun troep niet opruimen +o(

Terug
Naar boven