Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je zo blijft denken, dan kun je net zo goed niet gaan stemmen, dit is echt iets stoms, dacht je dat de vvd groot begonnen is?als wilders zo'n realist is, dan ging ie ermee stoppen en emigreren.
zonder coalities kan ie geen fluit doen
Wilders zal ongekend populair zijn met verkiezingen. Schat hem in op 10 zetels. Denkt hij zelf ook.
Denk dat de coalitie echt CDA-VVD-Wilders gaat worden.
Worden 4 mooie jaren![]()
als je zo blijft denken, dan kun je net zo goed niet gaan stemmen, dit is echt iets stoms, dacht je dat de vvd groot begonnen is?
opzich kan geert wilders best samenwerken met de rechtervleugel van de vvd, dat zal niet zoveel problemen geven schat ik.

Wilders zal ongekend populair zijn met verkiezingen. Schat hem in op 10 zetels. Denkt hij zelf ook.
Denk dat de coalitie echt CDA-VVD-Wilders gaat worden.
Worden 4 mooie jaren![]()

Het idee te stemmen op iemand die zijn populairiteit dankt aan onvrede in het land staat me gewoon niet aan, doet me beetje aan de periode Hitler denken, diezelfde opruiende praatjes enzo, toch spreekt het mij ook aan een persoon te zien die deze kwesties direct aanspreekt en zich geen blad voor de mand neemt, al doet Wilders dat in mijn ogen voornamelijk om jongeren kiezers en simpele mensen te beinvloeden, want daar scoort zulk gedrag bij. In de politiek moet je opvallen wil je gekozen worden, je denkt toch niet dat Wilders zo'n kapsel voor de leuk heeft? Doet me denken aan de tijd van Pim Fortuin, waar ze aan wel 20 jongeren vroegen wat ze van im vonden en als antwoord kregen ''Hij zegt wat het volk denkt'' en als daarop gevraagd werd wat Pim dan zei werd er elke keer ''..Uhm...ja...geen idee eigenlijk" geantwoord.
Dat je het eens bent met Wilders en zijn partij is daar niks mis mee vind ik maar ga voor jezelf na dat je niet teveel lieden door het idee van geen overlast uit marokaanse hoek meer, of andere rassenkwesties en trap niet in praatjes die duidelijk worden gehouden om kwa populairiteit te scoren. Want heus niet dat ze in 1 klap weg zullen zijn ofzo. Het idee dat er moet worden ingezet op trots op ons Nederland vind ik dan wel een heel goed idee want als we zelf ons land niet als iets waardevols beschouwen waarom zou een allochtoon dat dan wel doen?
Neemt niet weg dat ik me verschrikkelijk erger aan de manier waarop allochtone probleem schoppers het hand keer op keer boven het hoofd wordt gehouden, ze flikken alles en lijken kwa normen en waarden een stel holbewonders, of ze laten zich onderwijzen in hoe ze zich hier moeten gedragen of ze tyfe maar een eind op denk ik dan
Blijft een lastige kwestie...
En jij denkt dat Wilders niet geniet van heel dat circus eromheen? Wetende dat het als publiciteit heel veel waard is? Dat hij weer met zijn kop op tv komt?gelukkig mag iedereen dat voor zichzelf beslissen wat degene wil stemmen mits ouder dan 18 jaar.
waarom denk je dat Wilders daar op inspeelt met gevaar voor eigen leven, iedere partij speelt toch in op de onvrede van het volk om stemmen te winnen.
Het is toch belachelijk dat een politicus zich alleen kan uiten mits er een veiligheidscordon van tig man omheen staat, Het bewijst maar weer eens dat hij gewoon gelijk heeft. En dat het zo niet langer kan, er zit hier ook zo'n figuur op het board, die probeert Palestijnse aanslagen te nuanceren waar zit je met je hoofd denk ik dan.
Het enige probleem met de grote partijen is dat ze van alles beloven maar bijna niks van die beloftes nakomen. Nu komt er is iemand anders die zegt wat heleboel mensen al heel lang denken/vinden en dan wordt beschuldigd van populisme en racisme/ discriminatie etc.
geef hem een kans en kijk of hij zijn beloftes waar kan maken. De grote partijen doen dit iig niet, dat heeft het verleden wel uitgewezen. ( kwartje van Kok om maar een voorbeeld te noemen)
Dus mensen, stem masaal op Geert! De andere partijen doen alleen wat politiek correct is zonder dat ze een ene moer snappen van wat er in het dagelijks leven van mensen speelt. Waar gaan we heen als samenleving? Laten we ons domineren en onderdrukken door een stel randdebielen die zich als beesten gedragen?
Scheer niet alle allochtonen over 1 kam maar geef ook niet toe aan deze barbaren die de ontwikkeling naar beschaving nooit hebben doorlopen. Stem op Wilders!!!
Topicstarter is zeker een gefrustreerde hollander![]()
Laat de mensen dat zelf uitmaken. Niet iedereen heeft problemen met allochtonen...