MuscleMeat

Waar gaan we heen als samenleving?

Ik heb dat partij programma van Wilders eens doorgelezen.

Wat een ****ing load of crap. een greep uit zijn ideeen:

Forse belastingverlaging, maar wel: bureaucratie terugdringen, politiebureau's 24/7 bemand willen hebben, fors meer blauw op straat, en fors meer handen aan het bed in de zorg.

Alleen maar commerciele TV muv van één publiek net, juryrechtspraak, Hoe wil hij de fraude agv onterecht verkregen uitkeringen gaan terugdringen? (schreeuwen is mooi, maar het daar bij laten niet)
CAO's afschaffen, subsidiering voor partijen afschaffen.

Hij wil handelsbelemmeringen met arme landen afschaffen. Enige idee wat dat gaat doen voor de nederlandse boer?

wachtgeldregeling afschaffen ben ik overigens helemaal voor.

• Topic Starter Topic Starter
BuilderB,

Ik zeg ook niet dat al zn partij punten perfect zijn. Maar politiek gaat om het stellen van proiriteiten en ook als kiezer moet je op die patij stemmen die voor datgene staat wat voor jou de prioriteit heeft. Op dit moment heeft integratie, veiligheid en zwaarder straffen de prioriteit bij mij. Ik zie op de geen enkele lijst, op die van marco pastors (die ik niet geloofwaardig vind) terug dat bovenstaande punten snel en dringend moeten worden aangepakt.

Er is trouwens geen enkele partij die alleen maar punten heeft waar iedere kiezer van die partij achter staat.

Ook vind ik het jammer dat de marrokaanse gemeenschap niet hard en duidelijk genoeg optreed tegen deze mislukkelingen uit hun eigen gemeenschap. Als ze zo ten onrechte worden ge-stigmatiseerd, waarom laten ze dan niet massaal het tegendeel zien? En waarom zegt iedere marrokaan die ik spreek dat iedere persoon die niet in Allah gelooft of homoseksueelis, het verdient om te sterven?

gr,

Crabbez

Laatst bewerkt:
Wilders= als je het lekker simpel wilt houden
wat een heerlijke hype, verder ben ik het totaal eens met gorrila man

Hey crabbez, can you say injectienaaldtheorie

Beste Roxxe,

Met zekerheid kun je nooit zeggen dat Iemand 100% deugt. Je moet op je voorgevoel en de feiten afgaan. Ik weet hoe het met Hitler en Khomeini is gelopen en hoop niet dat er ooit nog zoiets zal plaatsvinden. .

Hiler en khmeini? Hoe kan je die nu in 1 zin noemen?

het ten onrechte veel geprezen ‘Rijnlandse model' heeft ervoor gezorgd dat Europa de zieke oude man van de wereld is geworden. De daling in de werkgelegenheid in 2004 is volgens het CBS de grootste in ruim twintig jaar. In het laatste kwartaal van 2004 had Nederland zelfs een krimpende economie. Europa (en Nederland) vergrijst, investeert te weinig in innovatie, heeft onderwijs dat kwalitatief ondermaats is , en heeft te veel immigranten die vanuit een kansloze situatie te snel en in te grote hoeveelheden zijn binnengekomen.

zieke oude man?
We heben hier in Belgie en Nederland een welvaart die ander grootmachten doet watertanden. Forse belastingsverlaging? We hebben mms wel hoge belastingen maar daardoor hebben we een gemiddelde welvaart voor de meeste burgers die veel hoger ligt dan de ret van de wereld.

We zijn hier voortdurend aan het klagen hoe slecht het hier wel niet is. Belachelijk gewoon; Er zijn idd zware problemen maar we moetne nu ook niet gaan overdrijven he. Stop de klotesubsidies die we aan onze boeren geven zodat Afrika tenminste zijn eigen ajuinen kan kopen ipv onze ajuinen die daar aan dumpprijzen worden verkocht; dan zal je al veel minder vluchtelingen naar europa hebben. Net hetzelfde voor landen als Polen.
IS die man gek geworden?

Ik ben ook van plan op Wilders te stemmen. Boeit me niet dat kortzichtige mensen me een racist noemen (wat dus onzin is) Ik vind het te gek dat ik als kaaskop sommige buurten s avonds moet ontwijken. 'Wat doe je in onze buurt' of 'k*tnederlander' roepen ze dan in gebrekkig nederlands..

WTF doe je dan in 'mijn' land vraag ik me dan af..

ze zijn hier geboren en getogen dus is het ook hun land. (als er al zoiets betaat als "mijn land")

Beste Corazon,

Ten eerste zijn het niet de ettertjes van 12 in de trams waar ik het over heb. Als je niet weet waar ik het over heb dan reis je niet vaak genoeg met de tram of zit je niet in de tramlijnen waar ik het over heb. En het gebeurt niet alleen in Den Haag. Ik denk niet dat iemand als wilders de hele rotzooi in 1 klap gaat opknappen maar hij is wel de enige die zich er openlijk voor inzet. Ik kom zelf uit een islamitisch land en weet hoe misbruik van de Islam tot barbaarse taferelen kan leiden en heb ook familieleden aan die zelfde op Islamitische grondslagen gebasseerde samenleving verloren. Wat denk jij dan Corazon, dan we het lekker zo door moeten laten gaat? Of dat wouter, femke of jan ze keihard willen aanpakken. Ik ben het met de linkse vleugel eens dat je ze al bij de opvoeding en ouderlijke controle in de huiselijke sfeer moet beginnen om nieuwe gevallen te voorkomen. Maar op hen die al 17-18 zijn (en dat waren de jongens waar ik het over heb!) hebben ouders geen invloed meer. En Juist deze mensen moeten NU aangepakt worden. Zie je ergens in hun verkiezings programma plannen om zwaarder te straffen of om keihard op te gaan treden tegen dit probleem?

Kijk eens even op een mocro forum hoe ze van plan zijn bij te dragen aan de samenleving en hoe ze reageren als een Nederlander aan hun door Allah's wil gedomineerde discussies wil deelnemen.

ik citeer hier: hamid
Hij snapt het niet !! vlogens mij weet hij niet eens waar Breda ligt ! Typisch iets voor een schimmel -kaaskop, TEFOU

OF

mohammed
waarom reageren hier allemaal nederlanders met marokaanse namen
denk je dat als je er een paar spelfouten in zet dat je dan op een marokkaan lijkt meh ?
laila, marokkino, mo, yousef, karim
busted!!! kaaskoppen

OF:
HaJar
Ik zeg een diing van haar verfen geert gaa je
raar prattnnn duss doe dat maar niet maajaa
jij wacht zekker op je lot (de dood)
(als iemand hem doodschiiet moet nederland niet gaan
zeikken van diit gaat te ver want hij is al lang over de streep
maar wij moslims ALLAH staat aan de kant van de geduldige zoals
de uitsraak zegt maaja laatst druppel doet de emmer overlopenn
en dat zal binnenkort wel gebeuren denk ik

HaJar. A

Daarnaast kan ik je vertellen dat ik derdejaars student ben aan een universiteit dus ook de smoes dat alleen laaggeschoolden voor wilders gaan gaat niet op. Ik ben het gewoon zat. Ik kan zo'n rot jongen wel een klap verkopen maar het gaat om de samenleving die dagelijks met dit gedrag geconfronteerd wordt en niet iedereen heeft de "spierballen" die nodig zijn. Het is gewoon fatsoenlijk meedraaien of oprotten.

Ik denk niet zwart wit maar ik hoor niemand uit de linkse hoek roepen dat ze dit soort lui keihard willen aanpakken en ze zwaarder willen straffen.

gr,

crabbez

Op degelijke fora komen er veel racisten ruzie maken door heel veel racistische onzin te spuien; Dat verhit de gemoederen en gaan de gematigden tv kijkn en de doorzetters blijven reageren ; Waardoor jee een woordenwisseling krijgt van alleen maar de twee extremen. Is niet representatief voor de Nederlander, noch voor de Marokkaan.

Ik kies ook onder autochtone mijn eigen vrienden.
Maar dat ik de volgende dingen bullshit vind mag duidelijk zijn:
- bruidje uit eigen land

Mag je dan al niet mer trouwen met wie je wil? Geldt deze regeling dan ook voor een Nederlander die met een Japanse, Franse, Belgische partner wil huwen?

ahja, ben ik het volledig mee eens. Als je kijkt hoeveel procent allochtonen er hier in de gevangenis zit weet je genoeg...

Politie patrouileert meer in armere wijken. Daar zijn de allochtonen oververtegenwoordigd. Ze lopen dus een groter risico om opgepakt te worden dan autochtonen. Ze worden sneller en zwaarder gestraft dan de autochtonen en ze vliegen sneller de gevangenis in;

Heeft niks te makenen met hun allochtoon zijn maar men hun slechte economische situatie.

Als het aan mij ligt mogen ze iedereen die zich misdraagt zwaarder straffen en als het moet terug naar marokko sturen. Zij die zich wel kunnen gedragen mogen gewoon blijven.

en hoe ga je dat juridisch aanpakken? Iemand die hier geboren en getogen is en Mariokkaanse ouders heeft, kan je niet nar Marokko sturen hoor? Marokko zou ze eerst en vooral niet willen en juridisch gezien is dat onmogelijk.
Zou je hetzelfde doen met andere nationaliteiten. Een Nederlander met Franse ouders, stuur je die dan naar Frankrijk als hij iets mispeutert? En wat als hij gemengde ouders heeft?
Daar gaat men gemakshalve niet over nadenken he.

veel bla bla, weinig boem boem

wat gaat wilders eraan doen?
geen westerse muziek => c130 naar marokko?
hoofddoek => c130 naar marokko?
...

als wilders zo'n realist is, dan ging ie ermee stoppen en emigreren.
zonder coalities kan ie geen fluit doen

idd, iedere radicale politieke partij wordt plots veel minder radicaal eens ze mee moeten regeren met andere partners. Daardoor verliezen ze tevens de kiezers die hen in de regering brachten. bij de volgende verkiezingen worden ze steeds afgestraft en verdwijnen ze weer.

Helaas is voor mij maar één oplossing om mij strategisch hiertegen te verzetten: op 22 november stem ik op Geert Wilders!! Geert is absoluut geen racist, maar een realist die zich inzet voor datgene waar Foruyn zich ook voor inzette. Nederland moet een leuk en gezellig land zijn. Iedereen die mijn (als niet-westerse allochtoon ) Nederlandse normen en waarden wil kapotmaken mag van mij doodvallen.

Naar mijn mening wordt hij helaas verkeerd begrepen waardoor hij als racist wordt omschreven en hij wordt ook verkeerd begrepen door aanhangers van extreem rechts die uit zijn woorden en boodschap slechts horen wat ze willen horen.

Ik heb tot nu toe altijd links gestemd, maar is het tijd voor ingrijpen en daarvoor kun je helaas niet op onze linkse broeders bouwen.
Dus mensen, stem masaal op Geert! De andere partijen doen alleen wat politiek correct is zonder dat ze een ene moer snappen van wat er in het dagelijks leven van mensen speelt. Waar gaan we heen als samenleving? Laten we ons domineren en onderdrukken door een stel randdebielen die zich als beesten gedragen?
Scheer niet alle allochtonen over 1 kam maar geef ook niet toe aan deze barbaren die de ontwikkeling naar beschaving nooit hebben doorlopen. Stem op Wilders!!!

Ik geloof er dus geen reet van dat jij een iranees bent die eerst links stemde maar nu voor wilders gaat stemmen; Dit lijkt me de reinste politieke campagne; Ik ben er heel zeker van dat dit een camapgnestunt is om stemmen te ronselen voor wilders!

Op degelijke fora komen er veel racisten ruzie maken door heel veel racistische onzin te spuien; Dat verhit de gemoederen en gaan de gematigden tv kijkn en de doorzetters blijven reageren ; Waardoor jee een woordenwisseling krijgt van alleen maar de twee extremen. Is niet representatief voor de Nederlander, noch voor de Marokkaan.
goede smoes!

Mag je dan al niet mer trouwen met wie je wil? Geldt deze regeling dan ook voor een Nederlander die met een Japanse, Franse, Belgische partner wil huwen?
het percentage marrokanen en turken dat elk jaar overkomt naar nederland is gewoon veel te hoog. imo moeten ze het dan maar aan banden leggen, want ze gaan zelden terug naar marokko om daar te gaan wonen bij hun vrouw en kinderen.

Politie patrouileert meer in armere wijken. Daar zijn de allochtonen oververtegenwoordigd. Ze lopen dus een groter risico om opgepakt te worden dan autochtonen. Ze worden sneller en zwaarder gestraft dan de autochtonen en ze vliegen sneller de gevangenis in;

Heeft niks te makenen met hun allochtoon zijn maar men hun slechte economische situatie.
hoe kan het dat de allochtonen daar oververtegenwoordigd zijn? dat is toch al een teken van niet slagen in een maatschappij waar werk en carriere maken in een hoog vaandel staan? en opgepakt word je alleen als je iets verkeerds doet, dus dat risico zou helemaal niet verhoogd moeten zijn... sneller en zwaarder gestraft? waar baseer jij dat op?

hun slechte economische situatie hebben zij zelf in de hand, niet wij.

idd, iedere radicale politieke partij wordt plots veel minder radicaal eens ze mee moeten regeren met andere partners. Daardoor verliezen ze tevens de kiezers die hen in de regering brachten. bij de volgende verkiezingen worden ze steeds afgestraft en verdwijnen ze weer.
als je zo blijft denken kun je net zo goed op de 3 grote partijen blijven stemmen en verandert er zeker niks. en kun je dus eigenlijk wel stellen dat de democratie in nederland maar matig functioneert.

Laatst bewerkt:
En wat zijn die fatsoenlijke Nederlandse waarden en normen dan?

En ja hoor, daar gaan we weer.

Hiler en khmeini? Hoe kan je die nu in 1 zin noemen?

Crabbez reageerde slechts op iemand die deze namen noemde.

Ik geloof er dus geen reet van dat jij een iranees bent die eerst links stemde maar nu voor wilders gaat stemmen; Dit lijkt me de reinste politieke campagne; Ik ben er heel zeker van dat dit een camapgnestunt is om stemmen te ronselen voor wilders!

Ik ken Crabbez al sinds mijn 13e, hij is wie hij zegt.
Daarnaast probeert Crabbez slechts mensen te overtuigen van zijn mening. Zijn mening is dat het stemmen op Wilders een aantal zeer belangrijke politieke punten bovenaan de agenda zal zetten. Punten die NU van belang zijn en die het tij in Nederland nog kunnen keren.
Ik heb echt het gevoel dat deze Tweede Kamerverkiezingen belangrijker zijn dan ooit: OF Nederland gaat nu compleet naar de klote, OF we maken het NU beter.

Leer lezen!
Bruidje uit eigen land. Een NL is geen jap he!

Je mag trouwen met wie je wilt. Ga dan lekker daar wonen, als je perse een vrouw wil hebben die onderdanig is.
Dat is dus al niet integreren.
Eerst alles doen wat niet mag en dan een maagd uit eigen land willen.
Hypocriet is het!

Ach gussie, een goede prestatie leveren op school wordt natuurlijk enorm belemmerd als je geen merkkleding draagt. Of als je je scooter zelf moet betalen van je zuurverdiende centjes:rolleyes:

BuilderB,

Ik zeg ook niet dat al zn partij punten perfect zijn. Maar politiek gaat om het stellen van proiriteiten en ook als kiezer moet je op die patij stemmen die voor datgene staat wat voor jou de prioriteit heeft. Op dit moment heeft integratie, veiligheid en zwaarder straffen de prioriteit bij mij. Ik zie op de geen enkele lijst, op die van marco pastors (die ik niet geloofwaardig vind) terug dat bovenstaande punten snel en dringend moeten worden aangepakt.

Er is trouwens geen enkele partij die alleen maar punten heeft waar iedere kiezer van die partij achter staat.

Ook vind ik het jammer dat de marrokaanse gemeenschap niet hard en duidelijk genoeg optreed tegen deze mislukkelingen uit hun eigen gemeenschap. Als ze zo ten onrechte worden ge-stigmatiseerd, waarom laten ze dan niet massaal het tegendeel zien? En waarom zegt iedere marrokaan die ik spreek dat iedere persoon die niet in Allah gelooft of homoseksueelis, het verdient om te sterven?

gr,

Crabbez

Een partijprogramma met zoveel kromme prioriteiten heeft bij mij al direct afgedaan.

goede smoes!

het percentage marrokanen en turken dat elk jaar overkomt naar nederland is gewoon veel te hoog. imo moeten ze het dan maar aan banden leggen, want ze gaan zelden terug naar marokko om daar te gaan wonen bij hun vrouw en kinderen.

hoe kan het dat de allochtonen daar oververtegenwoordigd zijn? dat is toch al een teken van niet slagen in een maatschappij waar werk en carriere maken in een hoog vaandel staan? en opgepakt word je alleen als je iets verkeerds doet, dus dat risico zou helemaal niet verhoogd moeten zijn... sneller en zwaarder gestraft? waar baseer jij dat op?

hun slechte economische situatie hebben zij zelf in de hand, niet wij.

als je zo blijft denken kun je net zo goed op de 3 grote partijen blijven stemmen en verandert er zeker niks. en kun je dus eigenlijk wel stellen dat de democratie in nederland maar matig functioneert.

Hoe hoog is het percentage dat overkomt naar nederland dan?

Ach gussie, een goede prestatie leveren op school wordt natuurlijk enorm belemmerd als je geen merkkleding draagt. Of als je je scooter zelf moet betalen van je zuurverdiende centjes:rolleyes:

Goede prestaties op school moeten worden bevorderd door een goede omgeving. Die begint thuis. Mijn ouders zijn beide niet hoog opgeleid (mn vader is LTS'er, mn moeder verpleegkundige, maar thuis was er zeker een een situatie waarin leren en kennis vergaren gestimuleerd werd. Een immense boekenkast met boeken over van alles en nog wat.
Ik zie bij veel hoogopgeleide mensen dit ook terug in hun kinderen. Bij veel laagopgeleide mensen zie ik juist een atmosfeer waarin opleiding/niveau verhoging niet aan de orde is.
Een enkeling zal ontsnappen hieraan, maar gemiddeld ben ik er van overtuigd dat dit THUIS begint.
Daarnaast is er nog het zeer sterke effect van peerpressure. Face it, daar is iedereen gevoelig voor, sommige mensen minder, maar veel mensen zijn er erg gevoelig voor.

Terug
Naar boven