- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over een hek klimmen met punten en daarboven prikkeldraad. Net genoeg ruimte om je er tussen te wurmen als klein ventje maar ik kwam toch verkeerd uit en zakte op mijn oksel op een punt. Onder mijn arm een behoorlijke snee en het vlees hing er dan ook uit.
Pas in het ziekenhuis bleek hoeveel geluk ik had dat ik niet verder was gezakt op die punt. Een slagaders was op 1 cm na niet geraakt maar was wel zichtbaar voor degenen die mij moest hechten.

ik heb ooit eens een golfstick(per ongeluk) net onder mn oog gehad,anders was het ook een oog minder![]()

'
.. haha Gelukkig kwam ik optijd want woonde in een Flat en als ik later was gekomen was misschien het hele flat wel afgebrand.. Daar had ik toch echt geluk mee gehad

Hoeveel procent werd er van afgehaald zei je?ik ging van de week een shitload kipfilet kopen die in de aanbieding was bij de plus. 4 euro per kg. Op de kassa werd er per kg 6euro gerekend en aan het eind werd er 20% van afgehaald dus. Maar ja wat doet de kassavrouw. Tikt 2x de korting aan. Dus ik betaalde 2 euro per kg. verry nice! i like!