AndroidHealthClinic

Waar heb jij al eens ECHT geluk mee gehad?

Veel "bijna"-verhalen hier. Dat is dan wel weer jammer.

Ik had een slagaderlijke bloeding nadat ik door een ruit was gegaan. Echt apart om te zien hoe het bloed eruit gutst. Op weg naar het ziekenhuis zakte ik op een gegeven moment telkens weg. Ook zo raar... een ziekenhuis weigerde me omdat ze geen nachtopname hadden waardoor we dus naar een andere moesten. Ze wilden me niet eens helpen :eek: Toen we naar het volgende ziekenhuis gingen heeft een maatje me echt vaak op mijn bek geslagen om te zorgen dat ik bij bleef :D

Ik had een slagaderlijke bloeding nadat ik door een ruit was gegaan. Echt apart om te zien hoe het bloed eruit gutst. Op weg naar het ziekenhuis zakte ik op een gegeven moment telkens weg. Ook zo raar... een ziekenhuis weigerde me omdat ze geen nachtopname hadden waardoor we dus naar een andere moesten. Ze wilden me niet eens helpen :eek: Toen we naar het volgende ziekenhuis gingen heeft een maatje me echt vaak op mijn bek geslagen om te zorgen dat ik bij bleef :D

jammer? ik had mijn knie wel kunnen schaven ofzoiets!:mad: was wel blij dat ik mijn ABC-helmpje ophad:)

hmmmm een keer toen ik jong was met een kameraadje een bunker gegraven alleen kwamen we een echte britse vliegtuigbom tegen uitgegraven op een bolderkar gelegd en trots aan zijn moeder laten zien ......toen was er ineens paniek ..wisten wij veel .

Steeds weer als ik in de krant kijk en al die verkeersongelukken en geweldsdelicten zie, denk ik: wat heb ik vandaag weer een geluk gehad, dit had ook mij kunnen overkomen.

.

Laatst bewerkt:
Ben een paar keer bijna hard aangereden, verder kan ik niet zo snel op iets komen... Over geluk gesproken :D

weet dat ik die momenten heb gehad, kan ze alleen ff niet noemen. Eentje ken ik wel, is alleen ongeluk.

Ik had haast, en dacht, laat ik over een deurtje heen klimmen (been eroverheen gooien) Toen viel ik zegmaar zijwaarts met mn neus tegen dat deurtje, (geroosterd). Ik hoopte nog dat ik met mn neus ertussen zou komen, maar kwam keihard tegen een van die ijzers aan.

Ik gooide een handvol knal erwten op een auto vol met n*gers. Al die n*gers uitstappen, schreeuwen en achter me aanrennen maar was ze gelukkig te slim af.

Ik gooide een handvol knal erwten op een auto vol met n*gers. Al die n*gers uitstappen, schreeuwen en achter me aanrennen maar was ze gelukkig te slim af.
maar was toch niet echt slim:rolleyes:,jeugdzonden zeker:D

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

sommige hebben hier toch echt een engelbewaarder denk ik,gelukkig maar!:)

niet neergestoken dus?:D

Dat is wel een moment van je leven ja, hoe heb je het overleefd dan? Want bij een slagaderlijke bloeding is het al gauw afgelopen dacht ik...

Een maat heeft mij wel is voor een auto vandaan getrokken toen ik zo stoned als een garnaal de weg op wilde lopen.

Leren driften...
Kom op een T-splitsing en wil de bocht naar links pakken, die onder een brug loopt. Redelijk gecontroleerd schuiven over de weg, tot ik te dicht kom bij de ene kant van de brug, dus los onmiddellijk gas (wat heel dom was) en kreeg een enorme terugslag, net niet tegen de andere kant van de brug...

Na avondje stappen op weg naar huis, aan een redelijk tempo omdat ik wou slapen. Rechtdoor stuk waar ik altijd redelijk doorgeef. Volgende moment dat ik me herinner is dat mijn ogen opengaan en ik in de gracht zat, op een meter ofzo van een lantaarnpaal.
Heeft nog even geduurd om er uit te raken ook (rally-skills zuigen als je moe en dronken bent :o)

Nee nog steeds niet :D

Dat is wel een moment van je leven ja, hoe heb je het overleefd dan? Want bij een slagaderlijke bloeding is het al gauw afgelopen dacht ik...

Het was wel afgebonden met een sjaal. Zo snugger waren we nog wel en dat hielp behoorlijk. Was wel gek om te zien want het bloed kwam er met golven uit en dan echt 2 meter ver ofzo :D Die gezichten van die vrienden van me zal ik ook niet zo snel vergeten.

Op welke plek was je slagader geraakt?

Een spookrijder kwam op me af, toen de auto voor hem op de rem trapte kon hij er nog net voorlangs :eek:

Nee nog steeds niet :D

Het was wel afgebonden met een sjaal. Zo snugger waren we nog wel en dat hielp behoorlijk. Was wel gek om te zien want het bloed kwam er met golven uit en dan echt 2 meter ver ofzo :D Die gezichten van die vrienden van me zal ik ook niet zo snel vergeten.
**** man, ik zou ook echt helemaal trippen als ik dat zou zien.. net een japanse manga ofzo :D

vroeger toen ik klein was (ik geloof een jaar of 3 of 4 ofzo) leek het me wel een strak plan om met een grote verpenseel in mn mond van de eettafel af te springen. Ben toen verkeerd terecht gekomen waardoor het penseel (dat met de onderkant in mn mond zat) tegen mn verhemelte/gehemelte aan kwam. Mn moeder is meteen met me naar de EHBO gegaan. Het geluk hierbij was dat ik een week lang veel ijs moest eten omdat dat hielp bij de genezing.

Terug
Naar boven