Fitness Seller

Waar hebben jullie vooral last van acne tijdens de kuur?

Peiling Peiling Op welke lichaamsdelen hebben jullie het meeste last van acne tijdens het kuren?

• Gezicht

Stemmen: 2 11,8%
  • Schouders + Rug

Stemmen: 10 58,8%
  • Borst

Stemmen: 0 0,0%
  • Billen

Stemmen: 0 0,0%
  • Maakt niet uit ik krijg overal evenveel

Stemmen: 1 5,9%
  • Verdorie, ik heb helemaal geen last van acne tijdens het kuren

Stemmen: 4 23,5%

• Totaal stemmers
    17
Tijdens de kuur (test) had ik niet zoveel last maar de weken na de nakuur leek me rug wel een gebergte :(

Groet Smalluser :thumb:

Ik had vroeger in de pubertijd behoorlijk last van acne. Heb enkele jaren onstekingsremmers geslikt tegen de acne. Ben 6 weken geleden begonnen met een kuur test/deca en heb helemaal geen last van acne. Was er heel bang voor. Het is zelfs minder geworden. Vreemd maar waar.

na het kuren heb ik er wel weer blijvend last van; maar tijdens is het minder tot niets!!!

heeft er iemand nog raad!

bij vorige kuur toch wel een beetje acne gekregen op rug en schouders, nu in de nakuur en is gelukkig niet erger geworden. Valt allemaal nog wel mee, ckers gezien de toch vrij stevige kuur. Op foto's zie je het niet eens echt.

@janveeen: hoe lang is die kuur nu geleden dat je er nog steeds last van hebt? Tijdens je nakuur is nm wel logisch ivm schommelingen in je hormonen, maar zodra alles weer genormaliseerd is zou het in theorie voorbij moeten zijn. Ben je (=hpta) al wel volledig hersteld?

• Topic Starter Topic Starter
Deca blijft tot 12 maanden in je bloed herkenbaar dus missch dat je 12 maanden na je kuur als je deca gebruikt hebt nog last van acne ken hebben ???

ik heb altijd wel een beetje last gehad van acne; af en toe op mijn gezicht enkele en op mijn schouders wat meer. Maar het is nu alleen maar erger geworden en ook op mijn rug. Ik eet echt gezond, drink, rook niet. Gebruik geen rotzooi. Mijn kuur was 3 weken deca en 5 weken dianabol. 5-6kg aan over gehouden!! Is echt rot die puisten!! en ook de extra haren die je op je lichaam krijgt, maar ja dat weet je van te voren!!!1

Altijd tot 3 maanden ná de kuur, schouders en rug....verschrikkelijke troep.

Dus niet zoals in de jongere jaartjes in het gezicht ?

Terug
Naar boven