MuscleMeat

waar inject je je Winstrol

Delts of glutes.

Waar jij maar wilt, zolang het maar IM is

• Topic Starter Topic Starter
en doe je het voor of na het trainen en doe je het dan in de getrainde spiergroep?

en doe je het voor of na het trainen en doe je het dan in de getrainde spiergroep?

Na het trainen , en in de getrainde spiergroep kan. Is wat mij betreft aanrader aangezien je hiermee achterliggende spiergroepen bij kan trekken. Zoek eens op site-specific inject.
Zeker met aas met korte esters werkt dit het beste.

greetz

haha beste zet je ze in je bil dan kan je tenminste nog trainen en lopen :) Alleen zitten gaat wat moeilijk :P

mits winstrol zeer vloeibaar is,neem je best geen al te dikke lange naald,en zet je die in je schouders mits je daar niet echt diep hoeft te gaan om intra musculair te zetten raad ik je bij deze ook deze naalden te nemen voor in je schouder:)

oranje naald.jpeg

gewoon in de bil.
blauw naaldje op je spuit, en heel zachtjes injecteren omdat het er heel makkelijk en snel uitkomt.

schouder

Schouders of billen.
Ik gebruik bij billen gwn 08x40. Die groene dus.

Schouders of bil

Zolang het maar IM is. Kan overal.

altijd in mijn schouders met een 0.6 x 15 mm naald ( oranje) is lang genoeg voor im in de schouder. Theoretisch gezien zou winstrol depot geen plaatselijke groe bewerkstelligen maar ik heb er zelf toch goede ervaringen mee.

gewoon in de kont, ook al is het waterbasis...na 3-4dagen ben je wel er aan gewend en doet het niet zoveel pijn meer:D

Terug
Naar boven