Fitness Seller

Waar is de Brinta naartoe ?

The Locust

Ripped Bodybuilder
Waardering
44
Ik heb al in geen tijden geen Brinta meer gegeten, altijd havermout of muesli. Nu ging ik er dus gisteren weer eens naar op zoek, blijkt dat geen enkel warenhuis in mn buurt (West Vlaanderen) het nog verkoopt, nog niet zo heel lang geleden hadden ze dat nochtans overal dacht ik (GB, Colruyt, Delhaize, no problem).

??? What's up with that ?

in de super de boer staat het altijd vol mee!
maargoed, in belgie hebben ze geen goeie supermarkten merk ik :D

in belgie hebben ze geen super de boer.

Hier hebben ze het overal... Misschien eens een tripje naar nl maken en de achterbak vol met brinta gooien :D

Strange dude ... bij ons in Tessendelo en omstreken verkopen ze het wel nog gewoon
in de Carrefour, Delhaize etc ...

Dat spul is echt niet te kanen als je havermout gewent bent, dus bereid je maar voor...

Hier in de Delhaize in gent hebben ze het nog steeds... Als je eens naar gent gaat, vergeet dan niet te stoppen aan de delhaize zou ik zeggen ;)

Albert Heijn

Ik heb al in geen tijden geen Brinta meer gegeten, altijd havermout of muesli. Nu ging ik er dus gisteren weer eens naar op zoek, blijkt dat geen enkel warenhuis in mn buurt (West Vlaanderen) het nog verkoopt, nog niet zo heel lang geleden hadden ze dat nochtans overal dacht ik (GB, Colruyt, Delhaize, no problem).

??? What's up with that ?

Delhaize, gele kartonnen doos, bij de ontbijtgranen en de havermout.;)

Nu ging ik er dus gisteren weer eens naar op zoek, blijkt dat geen enkel warenhuis in mn buurt (West Vlaanderen) het nog verkoopt, nog niet zo heel lang geleden hadden ze dat nochtans overal dacht ik (GB, Colruyt, Delhaize, no problem).

Probeer eens een Spar supermarkt uit jouw buurt (haal ik vaak mn Brinta)

Echt ****ing lekker brinta, ben ik even blij dat ze dat hier veel hebben! Nou nou.

In de Carrefour staat er nog en in de GB express ook.

Bij mij hebben ze het nog steeds in de Delhaize. (Limburg)

in de alma bij ons hebben ze het ook niet meer, gb en delhaise wel

• Topic Starter Topic Starter
Ok, merci

Ik heb gisteren in de GB bij ons nog eens nagevraagd waarom ze het niet meer verkopen.
Bleek dat ze een tijdje geleden eens een partij Brinta uit de rekken hebben moeten terugnemen om één of andere reden, en omdat er lokaal toch niet veel vraag naar was hebben ze toen besloten om het niet meer opnieuw in te kopen.

???

Bulken mijn mede-dorpsbewoners dan niet of zo ? ???
Wat als de Noormannen/Romeinen/Germanen/... komen ?
Dan staan ze daar mooi voor aap met hun 65kg frame

Anyway, ik zal nog eens rondrijden en anders moet ik dit weekend toch in Gent zijn en dan koop ik meteen een doos of acht

bulken met brinta :roflol:
daar heb je toch melk en mcdonalds voor?

Vreemd dat ze niet overal brinta verkopen. Hier in nl kan je het eigenlijk in elke supermarkt wel vinden.

Ik heb alle brinta in belgie opgekocht, je kan me PM'en. 10 euro per doos nu

:D gewoon wat importeren met albert.nl :P

Terug
Naar boven