AndroidHealthClinic

IVDM - December 2016 - Tymboo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als iemand een leuke suggestie heeft voor een volgend interview, laat het vooral horen!

AlexV moeten we ook sowieso eens doen :D

We hebben ook nog een forum fysio die oly lifting doet met zijn vrouwtje, dubbel interview met DieNase en Nicky! ???

Jarno Hams, Alex Moonen en Niels Gordijn waren hier vroeger ook actief, met hun kan ik normaal ook wel iets regelen ... Roep maar :)
 
AlexV moeten we ook sowieso eens doen :D

We hebben ook nog een forum fysio die oly lifting doet met zijn vrouwtje, dubbel interview met DieNase en Nicky! ???

Jarno Hams, Alex Moonen en Niels Gordijn waren hier vroeger ook actief, met hun kan ik normaal ook wel iets regelen ... Roep maar :)

whahha je bent gewoon veel te nieuwsgierig naar allerlei details jij ;)
 
Ik ben inderdaad wel benieuwd naar de achtergrond van DieNase, of bijvoorbeeld iemand als Italian Stallion voor een volgend interview van de maand.
 
Dacht dat jwhey al geïnterviewd was.
 
AlexV moeten we ook sowieso eens doen :D

We hebben ook nog een forum fysio die oly lifting doet met zijn vrouwtje, dubbel interview met DieNase en Nicky! ???

Jarno Hams, Alex Moonen en Niels Gordijn waren hier vroeger ook actief, met hun kan ik normaal ook wel iets regelen ... Roep maar :)
Ehm kan leuk zijn, maar zoveel valt er niet te vertellen denk ik en de dingen die vermakelijk zijn kunnen niet op dit forum. :D
whahha je bent gewoon veel te nieuwsgierig naar allerlei details jij ;)
Idd, ouwe snoepert die piraat!
Ik ben inderdaad wel benieuwd naar de achtergrond van DieNase, of bijvoorbeeld iemand als Italian Stallion voor een volgend interview van de maand.
Hehe zo'n bijzonder verhaal is dat niet denk ik... :P

Maar goed als er echt mensen geïnteresseerd zijn...why not? :D
 
Goed interview. Leuk om te lezen!
 
Indd leuk interview!!! :thumbs:
 
goed verhaal over/van een power zeeuw
mooie kerel :thumb:
veel succes in veldhoven
 
Bench is op peil, squat en deadlift beetje weinig voor 120kg ;) harder trainen man!
 
Komaan hé beast! Gewoon beetje afwisselen: stiff legged deadlift, deficit, hoge blokken; lage blokken (cm) direct 300 ;)
 
num lock stond uit: dus lage blokken 10cm, hoge 40...
 
Tymen,
Hou eens op met dat je lelijk bent man!
Leuk interview.
 
Leuk interview om te lezen. Ik mag de persoonlijkheid van Tymen wel. Gewoon no-nonsense, eerlijk en ook recht voor zijn raap. Iets waar ik zelf ook wel van ben en waarvan ik denk dat iedereen daar uiteindelijk het meeste aan heeft in het leven. Iemand die ook de mindere momenten in zijn leven kenbaar durft te maken. Ik heb er ontzag voor hoe je alles in je drukke leven nog weet in te passen.

Ik vind dat Frenkpie wel geïnterviewd mag worden. En niet omdat hij een hele goeie maat van mij is, maar omdat hij heel erg lang hier lid is, een ijzeren discipline, veel ervaring en kennis en een gezond verstand heeft.
 
Komaan hé beast! Gewoon beetje afwisselen: stiff legged deadlift, deficit, hoge blokken; lage blokken (cm) direct 300 ;)

Je kunt hier jarenlang logs van mij teruglezen - vanaf 2007 - als je zou willen en niks te doen hebt, en dat is allemaal uitgebreid langsgekomen. Alles is geprobeerd op de deadlift. Deficit dl heeft voor mij overigens geen nut, mijn startpositie bij een reguliere dl is al ongemakkelijk genoeg. En van de grond af los komen is niet het probleem.
Er zit nog steeds wel bij vlagen progressie in, maar het gaat niet zo snel.

Desondanks toch bedankt.
 
Back
Naar boven