Fitness Seller

waar is jw nog te koop

proradost

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hallo ,

Ik heb nog een potje Jw en bam nodig maar vind er voorlopig geen.

Dit zie ik staan bij sommige shops:

"IN VERBAND MET EEN LOPEND ONDERZOEK VAN DE IMPORTEUR NAAR DE BIJWERKINGEN, TESTEN EN INGREDIENTEN VAN DIT PRODUCT ZULLEN WIJ DIT PRODUCT DE KOMENDE TIJD NIET UITLEVEREN TOT ER MEER DUIDELIJKHEID HIEROVER IS."

Tips ?? Liefst in België.

Bedankt.

• Topic Starter Topic Starter
xxl ook niet meer....niet meer in stock (heeft hij vermeld op een post van XXL nutrition)

oké bedankt.

Ik vraag me toch af of er nu een verschil is tussen :
war.jpg

en

pic1198435062.jpg
ik heb deze

potje bam en jw gevonden in België......ssssssssssssst...mag tegen niemand de shop vermelden....blijkbaar mag men ze niet meer verkopen in België

oké bedankt.

Ik vraag me toch af of er nu een verschil is tussen :
war.jpg

en

pic1198435062.jpg
ik heb deze

Het bovenste potje is de oude verpakking, er zat een ander ingrediënt in. Als je nu ergens JW besteld krijg je altijd het rode potje, ook als ze dat andere potje op de site hebben staan.

potje bam en jw gevonden in België......ssssssssssssst...mag tegen niemand de shop vermelden....blijkbaar mag men ze niet meer verkopen in België

vindt je het niet veels te duur om in belgie te bestellen in zou toch voor de U.S gaan dat scheelt soms wel de helft:cool:

nieuwe potje bevat 6-dehydromethyltestosterone, oude potje bevat mATD. Het nieuwe potje geeft aanzienlijk beter resultaat, afgaande op de diverse JW logs op bb.com, de 6-dehydromethyltestosterone is ook precies het ingredient dat ervoor gezorgd heeft dat JW de laatste tijd zo in opspraak is geweest

ALs je even doorzoekt op marktplaats biedt iemand daar ook JW & BAM aan. Prijs 45,- per potje

2 potjes(JW+BAM)= 85

oké...zal het volgende keer bekijken...heb nu sups genoeg.

Bedankt voor de tip.

verkoop jij sups misschien ?????

Enzyme zei:
Nee onzin voor een potje JW niet....nog nooit geen problemen mee gehad bij bb.com.
is geen onzin. meestal wordt je niet van de eerste keer gepakt. ik ben ook pas gepakt geweest na 4 of 5 bestellingen (jaren geleden)

Terug
Naar boven