XXL Nutrition

waar kan ik dboll kopen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zou eerst de regels eens kunnen lezen:

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1615

2. Vraag niet openlijk naar bronnen of leveranciers

Dit is voor de bescherming van leden en bronnen. Maar vooral de leden. Als je openlijk naar een bron vraagt heb je veel kans dat je inbox daarna overstelpt wordt van mails van scammers die op de loer liggen. Zo kun je veel geld verliezen en zelfs je vrijheid als je in de val gelokt wordt door eventuele wettelijke instanties die dit board eveneens kunnen lezen. Tesamen met regel 1, zal deze regel zeer streng nageleefd worden. Je post wordt verwijderd en je account wordt vernietigd. Zonder waarschuwing. Want als je zoiets post dan ben je een bedreiging voor dit forum en voor de leden die wel de regels kunnen lezen.

Hier in R'dam heb je op de zwartjans straat een winkeltje waar ze van alles hebben. Kijk eeens in de gouden gids dan vind je het zo (www.goudengids.nl)

D.W.

de supermarkt

Tankstation??

dianabol dat zijn toch van die snoepies? moet je wel kunen vinden bij de supermarkt denk ik

Bro vergeet dboll, Ryubolic is veel beter.
PM Ryu hier op het board even. Die heeft wel wat ryubolic voor je over.

deze vragen komen tegenwoordig trouwens wel heeeel erg vaak!

idd zomer kriebels.....de gym zit bij ons ook weer voller dan anders......f****** toeristen :p :D

Levrone@ zei:

erg he zomer als die lui die nog nooit getraint hebben gelijk as.
en maar denken dat ze er in een paar maand er geweldig uit kunnen zien zonder ooit fatsoenlijk te trainen en te vreten.

de zomer een paradijs voor alle dealers :D

Maar wel bomvol met jonge geile wijffies!!!

D.W.

IDD, ik moet weer wat nieuwe tanktops aanschaffen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven