AndroidHealthClinic

Waar kan je bacterieel water halen?

Karon

Advanced Bodybuilder
Waardering
35
Heb de zoekfunctie gebruikt en de site waar altijd naar verwezen wordt ([Link niet meer beschikbaar]) is uitverkocht en ik kan geen andere site vinden die enigszins betrouwbaar is

Appotheek misschien?

Wij hebben een enorm bruine sloot voor de deur die wel eens naar schijt ruikt. Durf er een euro op te verwedden dat dat wel door kan gaan als bacterieel water.

Heb de zoekfunctie gebruikt en de site waar altijd naar verwezen wordt ([Link niet meer beschikbaar]) is uitverkocht en ik kan geen andere site vinden die enigszins betrouwbaar is

[Link niet meer beschikbaar] (bac water zie ik er niet meer bijstaan maar normaal gezien hebben ze dat)

Wat een domme vraag ook... ga gewoon naar de apotheker.

• Topic Starter Topic Starter
Kan ne helemaal niet bij apotheek krijgen

Als je een goede dealer qua AAS heb dan heeft deze ook van Bac water ;)

Sowieso niet daar bestellen, heb ik ook gedaan en uiteindelijk via PayPal me bedrag terug moeten claimen omdat er niet geleverd/gereageerd werd.

farmaline.nl

aqua sterop.

7 euro voor 10 flesjes van 5ml ofzo.

...

Laatst bewerkt:
Nogmaals, LANG omdat alle bac water "out of stock" is, kunnen jullie niet lezen of zo ?

Terug
Naar boven