XXL Nutrition

Waar kom ik van aan?

BBROCKET

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
63kg
Vetpercentage
6%
Hallo allemaal,

Ik ben pas nieuw hier op het forum. Even wennen!

Mijn vraag is hoe ik snel aankom. Ik heb een vetpercentage van 6.2, ben 19 jaar. 1.81 m lang en weeg 63 kilo. Ben nu flink aan het trainen en merk wel progressie. Wil graag nog extra aankomen tot ongeveer een vetpercentage van 15% (Dit is goed, klopt toch?)

Nu is de vraag dus hoe ik snel aankom. Wat moet ik eten? Welke vetten zijn goed? Helpt maltodextrine? Ik gebruik nu creatine en let wel op mijn voeding. Ik eet veel boterhammen met pindakaas, net een schepje meer tijdens het avondeten en dergelijke.

Kan iemand mij helpen?

Bij voorbaat dank!!

Meer eten dan je verbruikt.........

Je eet te weinig. Als je al niet kan aankomen terwijl je 63kg weegt is er zoiezo iets mis met je voeding. Ga meer eten.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, en wat zou ik dan zoal moeten eten?

Kerel je bent 19 jaar. Zelfstandigheid. Niemand gaat je hier voor kauwen wat je moet doen wat je moet eten hoevaak je moet trainen.
Ga zelf eens wat inlezen :)

Succes gozert

ps. Kwark, Tonijn, Rijst, Kip, havermout, noten, aardappels, eieren om toch wat voorbeelden te geven

Kerel je bent 19 jaar. Zelfstandigheid. Niemand gaat je hier voor kauwen wat je moet doen wat je moet eten hoevaak je moet trainen.
Ga zelf eens wat inlezen :)

Succes gozert

ps. Kwark, Tonijn, Rijst, Kip, havermout, noten, aardappels, eieren om toch wat voorbeelden te geven

EN eventueel een goede weightgainer?

Weightgainer met scheutje olijfolie ;)

Oke, een weightgainer wellicht ook eens te proberen. En inderdaad erg veel eten van onder andere bovenstaande voorbeelden. Kan iemand mij misschien vertellen wat de juiste vetten zijn? Onverzadigde neem ik aan toch?

Ik vind het altijd een beetje triest als mensen direct naar de weight gainer grijpen zonder eerst geprobeerd hebben om te eten. En dan bedoel ik ook echt geprobeerd niet 1 dagje. Vandaar dat ik hem er niet tussen stopte :)

Nee precies, ik ben nu pas een maandje bezig met intensief trainen en te letten op mijn voeding. Ik merk ook wel wat verschil ben al een aantal kilo aangekomen. Alleen vroeg ik mezelf dus af wat nou juist de goede dingen waren om te eten. Meestal wordt er inderdaad gezegd veel vetten en koolhydraten, en natuurlijk eitwitten om het spierherstel te verbeteren.

Ik vind het altijd een beetje triest als mensen direct naar de weight gainer grijpen zonder eerst geprobeerd hebben om te eten. En dan bedoel ik ook echt geprobeerd niet 1 dagje. Vandaar dat ik hem er niet tussen stopte :)

Idd of al die mensen die net een paar jaar trainen en al direct allerlei pre of post workout rotzooi nodig denken te hebben.

Exactly ovosnovo. Kracht van de media en marketing en pure onwetendheid. Mensen denken van een of ander ''wonder middel'' gespierd te worden. Om nog niet te spreken over onwetende jongens in de gym die vragen of je shakes gebruikt om vervolgens te zeggen ohh ja daarom ben je zo ''breed''

Idd of al die mensen die net een paar jaar trainen en al direct allerlei pre of post workout rotzooi nodig denken te hebben.

:rolleyes: Het kan je wel helpen..
Maar eerst je voeding op orde, anders is het zonde inderdaad.

Ontopic: Meer eten inderdaad, voorbeelden die Quetell gaf zijn een goed begin.
Hoeveel je nodig hebt kun je makkelijk berekenen met de linkjes van 2undeath2.

Heb het gezien! Bedankt mensen voor de positieve reacties :) Kan ik waarderen!!

Exactly ovosnovo. Kracht van de media en marketing en pure onwetendheid. Mensen denken van een of ander ''wonder middel'' gespierd te worden. Om nog niet te spreken over onwetende jongens in de gym die vragen of je shakes gebruikt om vervolgens te zeggen ohh ja daarom ben je zo ''breed''

Hoezo? Word jij dan niet breed van shakies??!! :p

You got all the tools! reken je behoefte uit met links van 2undeath2. Maak een voedingsschema in een excell bestand wat ook te vinden is op DBB en kom later terug en dan zullen de dbb beesten je voedingsschema vast wel even willen beoordelen

Goodluck

Terug
Naar boven