XXL Nutrition

Waar komt iedereen vandaaN?

Hoe weet je dat je in Friesland bent?

Zijn de koeien mooier dan de vrouwen:o

ja daar heb je nog gelijk in ook, maar jammer genoeg ligt west-friesland niet in friesland maar in noord holland tussen alkmaar en hoorn.

Niet dat de vrouwen hier wel mooier zijn dan de koeien want het is best dramatisch gesteld..

---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------

ah, jij komt uit limmen zie ik:D
limmen ligt toch ook bij egmond enzo daar vlakbij?

Ik kom uit ursem, bij heerhugowaard daar vlakbij.

Laatst bewerkt:
ja daar heb je nog gelijk in ook, maar jammer genoeg ligt west-friesland niet in friesland maar in noord holland tussen alkmaar en hoorn.

Niet dat de vrouwen hier wel mooier zijn dan de koeien want het is best dramatisch gesteld..

---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------

ah, jij komt uit limmen zie ik:D
limmen ligt toch ook bij egmond enzo daar vlakbij?

Ik kom uit ursem, bij heerhugowaard daar vlakbij.

Jup limmen ligt vlak bij egmond:D Heerhugowaard is ook niet echt ver

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Ken je Jaap Limmen uit Limmen?

Ken meerdere japen in limmen! Welke bedoel je? Jaap We.. misschien?

Zoetermeer bitches.

:(

ik woon in het geile waspik, maar trains, zo 1 of 2x per maand in delft, bij bodyline.

alsof iemand dat maar enigszins boeit

Assendelft net als SnW :D

Almelo waar het heerst van de biculturele burgers. :heart:

Jup limmen ligt vlak bij egmond:D Heerhugowaard is ook niet echt ver

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Ken meerdere japen in limmen! Welke bedoel je? Jaap We.. misschien?
Nee Jaap Limme(n) uit Limmen, ouwere vent, deed altijd mee met die schaaktoernooien en ging achter de verwarming liggen als ie zag dat er iemand bij hem aan de deur kwam en hij geen zin had in bezoek. :D

mapletown

Capelle a/d IJssel up in this b*ch!!! Representing Jan Peter Balkenende.

Waar komen jullie allemaal vandaan?
Nog meer sporters uit Groningen?

Ik kom uit Groningen, Oostwold, En sport in t sportcentrum Leek... Bevalt wel goed daar... Probeer iedere dag uit t werk gelijk even aan het sporten te gaan.... dan ben ik rond uur of 7 klaar, heb ik ook nog wat aan de avond;)

Ik woon in Leek

Ga dus altijd naar sportscheel Leek ik heb je vast wel eens gezien!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven