MuscleMeat

Waar kope jullie havermout??

pump beast

Competitive Bodybuilder
Waardering
135
Ben vandaag langs C1000 geweest voor boodschappen. Helaas uitverkocht. We hebben hier heel veel supermarkten maar ik kan ze niet allemaal afgaan.
Dus waar kopen jullie je havermout en WELKE is dat? Normaal liggen hier de Avena [duits merk].
Ik zoek eigenlijk een ZONDER al te veel toevoegingen en minder koolhydraten.

Thanks

Hahahahahahahahahahhaa minder koolhydraten? En dan neem je havermout? Hahahahaha

AH Euroshopper.

39 cent voor halve kilo.

bij de bas van der heijden van: Hahne voor 39 cent.

AH euroshopper, goedkoop as phuck

• Topic Starter Topic Starter
Hahahahahahahahahahhaa minder koolhydraten? En dan neem je havermout? Hahahahaha
Haha;) Maar wat is dan een goeie vervanger?
Ontbijt kan nix anders dan: brood, havermout of fruit.. Allemaal vol kh..
Wel eieren maar dat eet ik al genoeg in weekend:(
En die van b&f bevatten 65gr kh per 100gr. LoL

Haha;) Maar wat is dan een goeie vervanger?
Ontbijt kan nix anders dan: brood, havermout of fruit.. Allemaal vol kh..
Wel eieren maar dat eet ik al genoeg in weekend:(
En die van b&f bevatten 65gr kh per 100gr. LoL
Al eet je vis als het ontbijt,... als jij dat wilt, waarom zou je dat niet doen? Er zijn genoeg voedingswaarden zonder koolhydraten te verzinnen. Ik zie het nut er alleen niet van, maar dat terzijde.

Lijnzaad dicussie!!! jullie kennis!!!

Ik doe het nu zo: minder havermout [minder kh] + gebroken lijnzaad.
Maar ik warm mn havermout lekker op, als ik de lijnzaad er dan bovenop doe, wordt het dan transvet? Heb veel discussies over lijnzaad gehoord???

ben je een troll ofzo waarom wil je minder kh? je zal zowiezo dik worden als je boven je onderhoud eet ookal eet je 0 carbs of 12039-129-03432940239- carbs man wtf

ik heb al aardig wat topics van je gelezen de laatste tijd
ik vind het steeds moeilijker om je serieus te nemen

hou nou eens op met piepen jong... ge vreten, ga trainen, doe dat een jaartje of wat, wie weet zou je zomaar kunnen gebeuren dat je dan eindelijk wat resultaat boekt

ik heb al aardig wat topics van je gelezen de laatste tijd
ik vind het steeds moeilijker om je serieus te nemen

hou nou eens op met piepen jong... ge vreten, ga trainen, doe dat een jaartje of wat, wie weet zou je zomaar kunnen gebeuren dat je dan eindelijk wat resultaat boekt
mijn excuses als het zeurderig klinkt:(
Maar ik ben 100% serieus en ik heb gwn een vraag. Als je het weet, en je zit op een forum waarom zou je t dan niet vertellen? Is tog wel fatsoensnorm;)
Je hebt gelijk ik zal minder piepen en meer trainen. [wel nog antw op mn vraag aub^]

Dafuq did I just read

Edit: ik snap nu wrm jullie me niet serieus neme, vraag sloeg nergens op* en Google is mn vriend:rolleyes:

Houdoe topic;)

Laatst bewerkt:
Ik doe het nu zo: minder havermout [minder kh] + gebroken lijnzaad.
Maar ik warm mn havermout lekker op, als ik de lijnzaad er dan bovenop doe, wordt het dan transvet? Heb veel discussies over lijnzaad gehoord???

Nee.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 09:40 ----------

AH euroshopper, goedkoop as phuck

+1

(of bij eke willekeurige andere supermarkt (uitgezonderd Lidl en Aldi vreemd genoeg) Haal het ook wel eens bij de Supercoop)

Dus niemand kent die van de C1000. Merk: Avena? Kost €0,50 normaal. 58kh en 380kcal.

€0,38 per 500g voor beide opties:
Jumbo: Hahne
Albert Heijn: Euroshopper
showimage.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sinds ik havermout light zonder koolhydraten eet maak ik de gains van mn leven

Terug
Naar boven