- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Dreamweaver, frontpage etc. etc. ?
Welke en waarom?
Welke en waarom?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Link van je product? Kan er niets over vinden namelijk.
Idd zo doe ik het ook, en ook beginners kunnen gewoon veel beter met notepad ofzo beginnen en alles zelf schrijven. Met copy paste kun je grote lappen code ook snel aanmaken dus soms gaat het zelfs sneller. Als je veel met CSS werkt is het al helemaal meer denkwerk en manueel schrijven wat zo'n programma sowieso niet kan.Photoshop voor het ontwerpen, Image Ready voor het slicen.
Edit pad pro voor al het programmeer werk.
Waarom? edit pad pro genereert niet automatisch code, daarom kan ik gewoon op mijn eigen manier een nette code schrijven die voldoet aan de w3 standaarden. Met programma's als Dreamweaver, frontpage etc. word dit gewoon verprutst.

Iemand een tipsite over hoe je het beste website graphics kan maken in photoshop? Wil wat templates maken.![]()
Er kruipt toch nodeloos veel werk in om een hele website in notepad te gaan maken??
T'is nu niet dat Dreamweaver er zo'n soep van maakt?
Iemand een tipsite over hoe je het beste website graphics kan maken in photoshop? Wil wat templates maken.![]()