MuscleMeat

Waar maak jij je websites mee?

notepad

Hoeozo Dreamweaver is gaar?
Dreamweaver heeft alles wat je nodig heeft als hardcore coder, find and replace, regex search, syntax highlighting en als je een functie aan het typen bent krijg je de parameters.
WYSIWYG is gay, sorry als ik hier iemand mee offend, maar je leert daar echt geen ene zak van.
Bovendien hoorde ik dat je complete ajax scripts kan integreren met die nieuwste versie, heb dit zelf nooit gebruikt werk nog met Dreamweaver MX.:thumbs:

Oh ja Kate gebruik ik trouwens ook als editor.

@Ryu: mss wat leuke templatejes voor je?:dunno:
[Link niet meer beschikbaar]
gebruik altijd templates daar voor m'n challenges.

• Topic Starter Topic Starter
Weet iemand hoe ik een gradient editor kan vinden in photoshop 7? Ik snap er niks van. Ik kan wel de gradient tool vinden en dan staat er bij de help het volgende:

Click inside the gradient sample in the options bar to display the Gradient Editor dialog box.

WTF? Ik heb geen idee waar ik dit moet zoeken.

Notepad++

Ook kleurhighlighting en automatische tag-aanvulling/afsluiting. Alleen veel minder zwaar. En je kunt zelf je opmaak bepalen.

Weet iemand hoe ik een gradient editor kan vinden in photoshop 7? Ik snap er niks van. Ik kan wel de gradient tool vinden en dan staat er bij de help het volgende:

Click inside the gradient sample in the options bar to display the Gradient Editor dialog box.

WTF? Ik heb geen idee waar ik dit moet zoeken.
Als je op de tool klikt zie je linksboven die gradient daar klik je op, dan ga je naar het menuutje.

Notepad++

Ook kleurhighlighting en automatische tag-aanvulling/afsluiting. Alleen veel minder zwaar. En je kunt zelf je opmaak bepalen.
Da's idd een leuk stukje editor :thumbs:

Ik kan geen websites maken :(

Jezus wat een gezeik altijd met photoshop, pfff.

Noob all the way. :D

was dat?

dan is het pmp lul

photoshop en dreamweaver, of flash en dreamweaver...

Terug
Naar boven