XXL Nutrition

Waar maak jij je websites mee?

lol aan al diegene met vi/notepad/emacs/pico :)
en allemaal surfen met lynx zeker :p
OT: ook wel gemakkelijk als je leert is toch zo een programme gebruiken als vroeger frontpage (sry is ff geleden), als je dan iets kleins niet weet kan je het visueel maken en da code later bekijken en ondertss toch nog voortgaan in notepad edm.

Ja je hebt een punt dat newbies programma's als frontpage ook kunnen gebruiken om van te leren in dat opzicht is er natuurlijk niets mis mee (op voorwaarde dat ze het volgende keer liefst niet meer gebruiken natuurlijk :p).

Persoonlijk heb ik zelden iets geleerd door te werken met deze programma's eigenlijk, je leert xhtml, css enz. door er over te lezen en vervolgens toe te passen terwijl je de code ziet en naast het resultaat legt.

Kladblok voor de code en photoshop voor het grafische gedeelte.

Wat kun je als beginner in godsnaam leren van een WYSIWYG editor? Moet je eens een simpele Hello world pagina in Frontpage maken. Dan krijg je gewoon twee a-4tjes vol met tekst. Allemaal onnodige divs, tabellen en gespecificeerde widths en heights. Echt bullshit.

Je leert dan hoe het niet moet :p

Ja je hebt een punt dat newbies programma's als frontpage ook kunnen gebruiken om van te leren in dat opzicht is er natuurlijk niets mis mee (op voorwaarde dat ze het volgende keer liefst niet meer gebruiken natuurlijk :p).

Persoonlijk heb ik zelden iets geleerd door te werken met deze programma's eigenlijk, je leert xhtml, css enz. door er over te lezen en vervolgens toe te passen terwijl je de code ziet en naast het resultaat legt.

dat doe ik alleen met Java................websites zelf maken vind ik nog teveel werk qua tijd.................ik ga liever copy+pasten.
:o

Ik heb laatst een website voor school gemaakt met html:o:rolleyes:

Waarom? omdat we geen andere programma's mochten gebruiken:eek::mad:

Illustrator/photoshop/dreamweaver

Superknurft, schaf is CS3 aan.

Imageready is zo 2006

Wat doe je voor opleiding dan?

Grafisch vormgeven?

Wat doe je voor opleiding dan?

Grafisch vormgeven?

Applicatie ontwikkelaar, maar iedereen heeft gewoon een licentie waarmee je allemaal nieuwe software gratis kan downloaden. (vista, xp etc)

Klinkt best raar alleen voor sommige projecten moet je ook designen. Zonder design geen mooie/goede website ook al hoort designen niet echt bij de opleiding.

part of the game he. Ik ben zelf Designer maar moet toch mn HTML+CSS weten

Terug
Naar boven