XXL Nutrition

Waar vind ik een goede coach

Gadsie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
52kg
Vetpercentage
5%
Hoi,

Ik vroeg me af waar ik een goede coach kan vinden die me goed kan leren squatten, benchen, pressen en deadliften. Ik doe het al een paar jaar maar ik raak steeds geblesseerd. Op mijn sportschool lopen alleen personal trainers rond die doen aan half-squatten etc.

Sorry als dit niet de goede sectie is maar ik zit vrijwel nooit op dit forum.
Alvast bedankt :)

Je kunt ook beter neerzetten waar je weg komt I guess!

Mss niet direct antwoord op je vraag maar film je lifts en post ze hier voor feedback. Trial and error.

Hoi,

Ik vroeg me af waar ik een goede coach kan vinden die me goed kan leren squatten, benchen, pressen en deadliften. Ik doe het al een paar jaar maar ik raak steeds geblesseerd ???. Op mijn sportschool lopen alleen personal trainers rond die doen aan half-squatten etc.

Sorry als dit niet de goede sectie is maar ik zit vrijwel nooit op dit forum.

Alvast bedankt :)

Je bent al bijna 3 jaar ingeschreven en nog nooit hier op de site iets gevonden ???

Kijk op youtube bij buffdudes die doen voor hoe je het moet doen en ook hoe je het niet moet doen, dat laatste is vooral erg handig vind ik.

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie voor de reacties,

Ik heb al vaak filmpjes gepost of verschillende sites (forum van starting strength bijv.)
En uiteindelijk komen ze tot de conclusie dat ik mn rug hyperextend, dus te hol maak.
Ik weet alleen niet hoe ik dit kan verhelpen, en zij kunnen me hier ook niet mee verder helpen.

Hier een filmpje

https://www.youtube.com/watch?v=-aFYaswFlo0

Dank jullie voor de reacties,

Ik heb al vaak filmpjes gepost of verschillende sites (forum van starting strength bijv.)
En uiteindelijk komen ze tot de conclusie dat ik mn rug hyperextend, dus te hol maak.
Ik weet alleen niet hoe ik dit kan verhelpen, en zij kunnen me hier ook niet mee verder helpen.

Hier een filmpje