Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Hoi Juriaan!Originally posted by Juriaan
Wat zijn nou producten waar je makkelijk veel kcal's uithaalt en die voedend zijn ook!
In chip's zitten wel veel kcal's per 100 gram maar lijkt me nou niet echt gezond.
Originally posted by Juriaan
Wat zijn nou producten waar je makkelijk veel kcal's uithaalt en die voedend zijn ook!
In chip's zitten wel veel kcal's per 100 gram maar lijkt me nou niet echt gezond.
Te veel succes bij de dames, Juriaan?Originally posted by Juriaan
Mooi goed om te weten, dan eet ik wel wat meer![]()
Originally posted by admin
Daar krijg je acné van ja.
Originally posted by Esperantisto
Hoi Juriaan!
Jouw vraag is niet hetgene wat mij zo bezighield, maar wel hoe de verhouding vet/eiwitten is in diverse levensmiddelen.
.............
Groetjes
Esperantistino
Originally posted by admin
Daar krijg je acné van ja.
Damn, nog iemand die Esperanto kan!Originally posted by oldy
Zoals Esperantistino aangeeft,
Helaas mag je niet meer letters gebruiken, anders had ik me wel Esperantistino genoemd.. ach, als ik het maar kan promoten hè?Originally posted by wateengedoe2
Damn, nog iemand die Esperanto kan!(ik heb me idd ook afgevraagd waarom ze zichzelf zo niet heeft genoemd
)
Ja, lekker ei was het1 (dit is wateengedoe btw). Oldy, ik dacht ff dat jij Esperanto kon, maar ik had niet gezien dat Esperantist(in)o het zelf al had geschrevenOriginally posted by Esperantisto
Helaas mag je niet meer letters gebruiken, anders had ik me wel Esperantistino genoemd.. ach, als ik het maar kan promoten hè?
Maarre... ik begin maar vast met eitjes kloppen.. anders krijg je niks te eten zo dadelijk!
Esperantist(in)o
Oldy, ik dacht ff dat jij Esperanto kon, maar ik had niet gezien dat Esperantist(in)o het zelf al had geschreven![]()