MuscleMeat

waardering kuurtje

Dozer

Cool Novice
Waardering
0
wat vinden jullie van deze schema:

week 1: 200mg deca + 250 mg testosteron enanthaat
week 2: 200mg deca + 250 mg testosteron enanthaat
week 3: 200mg deca + 250 mg testosteron enanthaat
week 4: 200mg deca + 250 mg testosteron enanthaat

suplementen: BCAA's, Aminozuren, Pro 90

doel: 4 kg spiermassa winnen

????

waarom geen 3 weken ?

Ik wil niks zeggen maar Deca voor 4 weekjes :rolleyes: ??? .............ja nouja laat ook maar.... het hoeveelste topic van deze toon is dit nu al door je gestart? Waarom kijk je niet s in de nieuwe sectie van de roids van Big T en elmo daar staan heel wat betere schema's dan waar jij steeds mee komt aanzetten!

Succes

• Topic Starter Topic Starter
Wrm wel??

• Topic Starter Topic Starter
ik wist dat iemand met zo een vraag zal komen.
ten eerste deca blijft doorwerken na die 4 weken
ten tweede 4 kg spiermassa behalen lukt mij niet ofwa??

ow ow ow!!! where surrounded by idiots!!!! :( :( :(

de deca gaat pas inslaan(merkbaar werken) na 3 wkn! in wk 4 zitten je bloedwaardes op de juiste hoogte en ben je in anabole status..dus ben je in staat spieren aan te zetten, vervolgens neem je niets meer en in week 5 zijn je bloedwaardes weer te laag om progressie te boeken!
je zult best wel 4 kg aankomen van de test, aan vocht wel te verstaan!
na je kuur zal je dan misschien 1 kg overhouden!!!

en voor die 4 kg kan je beter creatine toevoegen aan je suplementen, aangezien je er niets van over gaat houden, je hebt niet eens een nakuur ingepland!! bullshit kuur!!! :thumbd:

G21 zei:
ow ow ow!!! where surrounded by idiots!!!! :( :( :(

de deca gaat pas inslaan(merkbaar werken) na 3 wkn! in wk 4 zitten je bloedwaardes op de juiste hoogte en ben je in anabole status..dus ben je in staat spieren aan te zetten, vervolgens neem je niets meer en in week 5 zijn je bloedwaardes weer te laag om progressie te boeken!
je zult best wel 4 kg aankomen van de test, aan vocht wel te verstaan!
na je kuur zal je dan misschien 1 kg overhouden!!!

en voor die 4 kg kan je beter creatine toevoegen aan je suplementen, aangezien je er niets van over gaat houden, je hebt niet eens een nakuur ingepland!! bullshit kuur!!! :thumbd:

IK SLUIT MIJN EIGEN HIER GEHEEL BIJ AAN ??? ???

ZOU DE DECA ER MAAR GEWOON UIT HALEN KUREN MET DECA OP MIN 10 imo!!

ik zou deca en enanthaat doorzetten tot 10weken.
in week 3-4 begint je deca net lekker te werken en dan stop je ermee.
Gewoon doortrekken die hap en dan een goede nakuur , clomid en nolvadex

Deca langer en hoger doseren...nakuur ???

waarom wordt er uberhaupt nog gereageerd op deze ontzettend domme vragen!!

Zoek het lekker zelf uit... ik zou deca 2 weken op 2 weken af doen... dan win je denk ik wel 10 kilo in 6 weken :D

ik weet dat er niet zoiets als een domme vraag bestaat maar ik vind toch wel dat als iemand bij al z'n treads een domme vraag post (o nee die bestaat niet) gebanned mag worden dit is echt een vervuiling van het board

waarom word er door sommigen nog gereageert. Ik vraag me af of Dozer niet een kloon is

dennis999 zei:
doe jij eens een beetje vriendelijk ;)
anders kom ik ff langs, wees gewaarschuwd

daar heb ik vandaag ff geen zin in.. Maar je mag best een keertje langskomen hoor gaan we ff trainen ofzo ;) :D

ik wordt er gewoon een beetje moe van dat de laatste tijd de a.s sectie vol staat met bagger. Maar dat zal wel aan de zomer liggen dat dat rare mensen aantrekt.

sorry dat ik het vraag hoor maar spuit jullie per dag of per week zoveel mg testesteron in en heb hoe injecteren door gelezen maar is het moeilijk te doen in je arm of niet en hoe diep moet je hem in je arm steken??

Bravo2 zei:
sorry dat ik het vraag hoor maar spuit jullie per dag of per week zoveel mg testesteron in en heb hoe injecteren door gelezen maar is het moeilijk te doen in je arm of niet en hoe diep moet je hem in je arm steken??

Lees de stickies boven aan even, weet je weer wat meer

Bravo2 zei:

in je arm??? je injecteerd niet in je bloedbaan hoor!

ik zou inderdaad maar f goed verder lezen.

OMFG jij zot! Alwéér zo'n thread van jou, eerst werd je gebasht omdat je deca (only?) van 6 weken te kort was, en nu kom je hier mee aan. Kom op man blije doe ons een lol zeg. Sterf! :mad:

MrJeeeeeeeeeeeeee kom es hier met je links. :no:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven