Fitness Seller

waardering kuurtje

"MrJeeeeeeeeeeeeee kom es hier met je links."

Ja en niet alleen met wat links en sticky's doe er maar meteen een slotje bij asjeblieft :p

younggod zei:
waarom wordt er uberhaupt nog gereageerd op deze ontzettend domme vragen!!

Zoek het lekker zelf uit... ik zou deca 2 weken op 2 weken af doen... dan win je denk ik wel 10 kilo in 6 weken :D

Hmmm lekker, de bloed-level-fluctuatie mode is nu pas echt losgebarsten.
Dankzij een niet nader te noemen persoon gaan we van nu af aan twee weken kuren en 2 weken stoppen en dan weer 2 weken kuren en zo houden we onze bloedwaarden heeeeel stabiel, vooral met langere esters :thumbs:

NIET DUS!!

STOP DE ONZIN! LEES DE STICKIES EN HOU JE ERAAN!!!!

DBC volgens mij heb je nu zelf geen sarcasme door... :D

Ik ga hier niet eens meer op in...

Wat een hangjas actie! Leest ergens over korte kuurtjes en gaat dan met de moeder der lange steroiden (deca) aan de gang, als je nadrolone wil, pak dan NPP, als je testosterone wil, pak dan TP

Droevig... :(

Dit is wat ik bedoelde met 'het gevaar' dat je creeert als je nieuwe ideetjes oppert in een thread en die thread 1 lang subforum wordt waar alles tot in de puntjes verklaard wordt.

Newbees denken dat ze het wiel opnieuw uitgevonden zien worden en gaan zelf aan de slag met knuppel-kuurtjes waarbij ze 2 weken spuiten en 2 weken niks gebruiken 'omdat die nieuwe methode ergens stond vermeld en er allemaal wetenschappelijke links bij stonden vermeld'.

Hier moet je erg voorzichtig mee zijn.

als je deca en test wilt gebruiken kan je beter kiezen voor de nandrolone phenyl propionaat en test prop.
met die lange esters 4 weken kuren is vrij imbeciel denk ik zo.

@Enrico: Hey bro, waar dacht je dat NPP (Nandrolone Phenyl Propionate) en TP (Testosterone Propionate) voor staan :D

Op zich niks mis met de theorie over korte kuurtjes. Maar of je nou korte of lange kuren gebruikt. Je zal toch eerst veel moeten weten over wat je met je lichaam gaat doen!

my bad bro, had enkel gezien dat hij met deca en enanthate wou kuren ;))

DBC01 zei:
Dit is wat ik bedoelde met 'het gevaar' dat je creeert als je nieuwe ideetjes oppert in een thread en die thread 1 lang subforum wordt waar alles tot in de puntjes verklaard wordt.

Newbees denken dat ze het wiel opnieuw uitgevonden zien worden en gaan zelf aan de slag met knuppel-kuurtjes waarbij ze 2 weken spuiten en 2 weken niks gebruiken 'omdat die nieuwe methode ergens stond vermeld en er allemaal wetenschappelijke links bij stonden vermeld'.

Hier moet je erg voorzichtig mee zijn.

daar had ik niet over nagedacht :o het is vanuit dat oogpunt niet zo'n goed idee om zo maar wat neer te zetten als grapje..

Maar je moet wel toegeven dat sommige vragen gewoon ontzettnd dom zijn, en die mensen nog niet eens toe zijn aan creatine.

Dit soort vragen kunnen volgens mij het best direct worden beantwoord met de standaards links van MrJ en dan de thread op slot...

Dat is eigenlijk wel zo. Gewoon die links en dan dicht. Hoeft ook niemand zich er over op te winden ;)

En als ie na een paar dicht gegooide threads het nog niet snapt... to bad!

2 weken deca en combineren met veel spinazie 100 situps per dag dan heb je over 3 maanden wel blokken maat :)

Het schijnt dat als je een inject accuzuur in de spier zet dit in combinatie met deca voor fenomenale vooruitgang kan zorgen!!!

:D :D :D :p

volgens mij is deze topic rijp voor een slotje :D

lijkt me eerder rijp voor een totale verdwijntruc van dit topic.

:kots::kots::headbang::moon:

hebben we echt geen normale topics meer???

Jawel, verder genoeg hoor. :)

Ik ben deze mafketel zo zat :headbang:

Ik sluit mij aan bij de vorige spreker :D

[Link niet meer beschikbaar]

Dozer lees dit es... :D

Terug
Naar boven