Fitness Seller

waardes na ruim 30 wekenkuur

bayla

Dutch Bodybuilder
Waardering
17
hey lui hier de beloofde waardes na mijn ruim 30 weekse kuur..en 6 weken nakuur.(zie log)
alles is prima,alleen mijn test is beneden pijl...:mad:

BSE 2
TEST 1.5 !
TROM 185
HB 9.6
HT 0.45
ERY 5.2
MCV 87
MCH 1.84
MCHC 21.2
RDW 12.0
EO 0.28
BASO 0.04
SEGM 3.1
LYMF 2.1
MONO 0.32
KREA 103MICROMOL/L
KREM 75,4 ML/MIN
ASAT 33
ALAT 52
CHOL 3.3 MMOL/L
TRIG 0.8 MM..
HDL 0.6 MM..
LDL 2.3 MM.
CHHD 5.5
GLUC 3.7 MM..
TSH 1.5
LH 0.7
FSH 0.6
OEST KLEINER DAN 0.07
LEUK 5.8

greetz

Succes met je herstel, nu een jaar off?

En wat was je winst in massa op deze 30 weekse kuur?
Ben ik wel benieuwd naar.

test duurt maanden misschien wel een jaar voor dat hersteld is.

• Topic Starter Topic Starter
niet zoals ik het in eerste instantie had gehoopt.....(zie log)eind result wel redelijk tevreden mee
heb een hoop downs gehad in mijn kuur....helaas...the way off live

is geen excuus....maarbij mij wel een oorzaak in de rede....

next time geen 30 weken meer..
hopend op een kuur zonders downs the next time

Je gaat vrijwel altijd of toch zekers vaak te maken krijgen met eventuele ups & downs als je zo'n lange kuur doet. Het gaat hier om een half jaar en dan ga je eventueel mentaal wat moeilijk krijgen of blessures oplopen..
Aangezien je ook MT gebruikt hebt, lijkt wederom dat de toxiteit al bij al nog meevalt of herstelt de lever zich hier zo snel van ?

Misschien krijg je nu HVT vergoed via de dokter voor je volgende kuur :D

Je gaat vrijwel altijd of toch zekers vaak te maken krijgen met eventuele ups & downs als je zo'n lange kuur doet. Het gaat hier om een half jaar en dan ga je eventueel mentaal wat moeilijk krijgen of blessures oplopen..
Aangezien je ook MT gebruikt hebt, lijkt wederom dat de toxiteit al bij al nog meevalt of herstelt de lever zich hier zo snel van ?

dat moet je toch PP bekijken, bij JAy.... viel het ook redelijk mee...

probeer is HMG (follitropine) dat kan nog wel eens wat doen

groeihormoon?

nee lichaams eigen hormoon die het aanmaken voor zaadcellenstimuleren...

thhanks zou ik ff gaan inlezen

ik baal toch wel als ik jouw waardes zo zie. Ik ben nu namelijk 27 weken ON geweest en ben net begonnen met mijn arofixen net als jij. Maar ja, anders gewoon lekker trt als je axis verdoet is :P

nee lichaams eigen hormoon die het aanmaken voor zaadcellenstimuleren...

thhanks zou ik ff gaan inlezen

ja, weet ik, maar groeihormoon zou daar wel bij kunne helpen. heb s gelezen dat het alles "repareert"..je weet wel.

groeihormoon nakuur - google anders ff "HGH PCT"

in mijn bloedonderzoeken wordt de test waarde trouwens uigedrukt als een waarde tussen 150 - 800 / µml

die 1.5 van jou komt overeen met 150 dan?
ik neem aan dat je HCG 2x/week op 500 iu gezet hebt?
heb je na de kuur nog n soort van schokregime toegepast om je testikels wakker te maken?

Toch vrij heftig. Als het niet bijtrekt ben je dus chemisch gecastreerd. Hoeveel weken on totaal was daarvoor nodig?

nou herstellen doet het wel alleen langzaam.nee nog niet chemisch gecastreerd
bij een 10 weken kuur , een paar weken tot maanden

bij mij maanden tot een jaar

JAY...wanneer kunnen we die van jouw verwachten??

nou herstellen doet het wel alleen langzaam.nee nog niet chemisch gecastreerd
bij een 10 weken kuur , een paar weken tot maanden

bij mij maanden tot een jaar

JAY...wanneer kunnen we die van jouw verwachten??

ik laat alles testen precies na de nakuur (over 6 weken) en dan elke maand ff de testo laten testen

als je binnen een paar maanden nog een veel te laag testgehalte hebt is er nog een remedie waarmee al bb'ers behandeld zijn die na jaren continu gebruik nog geen testosteron produceerden : 3 maanden clomid. clomid zorgt ervoor dat je boeltje weer opstart. daar is zelfs info over te vinden. nolva is gewoon goed tegen gyno. nolva doet bij mij niks.

als je binnen een paar maanden nog een veel te laag testgehalte hebt is er nog een remedie waarmee al bb'ers behandeld zijn die na jaren continu gebruik nog geen testosteron produceerden : 3 maanden clomid. clomid zorgt ervoor dat je boeltje weer opstart. daar is zelfs info over te vinden. nolva is gewoon goed tegen gyno. nolva doet bij mij niks.

3 maanden clomid lijkt me erg naar, kan je dan niet beter 3 maanden hcg nemen icm aromasin (zodat de oestrog van hcg de boel niet onderdrukt) ?

Terug
Naar boven