XXL Nutrition

Waarom acné van Whey Perfection en niet van Isolaat Perfection?

Wellicht heeft het met die pillen te maken. Misschien kun je daar een week of twee mee stoppen; neemt je acné toe, dan ligt het dus aan de pillen.
Isolaat Perfection heeft toch enkel een hogere dosering eiwit per 100g dan Whey Perfection? Wat betreft soort eiwit is er geen verschil, dacht ik. Fout gedacht, als ik onderstaande lees.
Misschien reageer je heftig op de koolhydraten die in de Whey Perfection verwerkt zitten?

Also, kopje 11:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/eiwit-faq-3655/#post50846

Laatst bewerkt:
Het komt doordat de Isolaat Perfection beter gefilterd is dan Whey Perfection. Het is immers een isolaat eiwit, doordat het daarom ook een lager lactose gehalte heeft zul je minder last hebben van acné. Ik ga er ook vanuit dat dit dan de oorzaak is voor je acné. Ik zag dat je reeds biergist gebruikt en dat heeft inderdaad ook een gunstige invloed op jouw huid/acné :) VOlgens mij zit je dan zo helemaal goed.

Ralf

^ Wat bovenstaande zegt, whey isolaat bevat minder lactose. Biergist had bij mij trouwens niet echt invloed op m'n huid, zma alleen was al genoeg.

Het komt doordat de Isolaat Perfection beter gefilterd is dan Whey Perfection. Het is immers een isolaat eiwit, doordat het daarom ook een lager lactose gehalte heeft zul je minder last hebben van acné. Ik ga er ook vanuit dat dit dan de oorzaak is voor je acné. Ik zag dat je reeds biergist gebruikt en dat heeft inderdaad ook een gunstige invloed op jouw huid/acné :) VOlgens mij zit je dan zo helemaal goed.

Ralf

Als ik me niet vergis is het lactose wat in Whey Perfection zit verwaarloosbaar vergeleken met wat er in melk zit, klopt dat?

• Topic Starter Topic Starter
^ Wat bovenstaande zegt, whey isolaat bevat minder lactose. Biergist had bij mij trouwens niet echt invloed op m'n huid, zma alleen was al genoeg.

zma tegen acne? Wat voor stofje wat hierin zit zorgt er dan voor dat dit tegen gaat?

Tegen acne beter vit b5.

Ja inderdaad poeder is dan toch makkelijker. Klein beetje water schepje erbij snel roeren en weg.

Terug
Naar boven