TransCoreX
Cool Novice
- Waardering
- 0
De meeste van ons hoort het waarschijnlijk voor het eerst,maar geloof je dat de Bijbel strenger is over De Hijab dan de Koran.. YouTube - Why The Hijab

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

?hoezo slotje?iedereen heeft recht om een informatie rijker te worden,of niet?
We zijn teveel bezig met koran en bijbel.We leven in 2007 nu.We moeten die onzin niet meer geloven maar ik zal je topic verder niet vernken.![]()

jullie zijn wel heel strengWe zijn teveel bezig met koran en bijbel.We leven in 2007 nu.We moeten die onzin niet meer geloven maar ik zal je topic verder niet vernken.![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Meest verkochte boek op aarde.De man die dit boek geschreven heeft zal schatrijk moeten zijn.
Politiek en Religie,dit is the juiste section for it,of niet?
Trouwens moet dat de Bijbel of de Koran Voorstellen??

! ****ing droog. 
Maar inhoudelijk, valt het jullie ook op dat het koran-bijbel is en niet moslim-christen. Tussen boek en de praktijk zit nu eenmaal een wereld van verschil.! ****ing droog.
Transcorex ben jij half engels ofzeau?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Meest verkochte boek op aarde.De man die dit boek geschreven heeft zal schatrijk moeten zijn.
NAIVE, leuk T-shirt heeft ze aanMaar inhoudelijk, valt het jullie ook op dat het koran-bijbel is en niet moslim-christen. Tussen boek en de praktijk zit nu eenmaal een wereld van verschil.
Wat mij nu uiteindelijk wel boeit aan dit gewouwel, wat is het punt? Is dit een wedstrijd? Wil de moslim winnen? Zo ja wat is het gevolg dan, na die duizenden filmpjes van baardmansen? Hebben moslims dan aangetoond beter te zijn?
het draait allemaal om het vraag dat door het meisje gesteld wordt,nee het gaat ook niet om wie het meeste punten behaald, het is een Islam inhoudelijke lezing,en Kennis uitbreiden, ik spreek voor mezelf voor dat ik dit filmpje zag,had ik echt geen enkel weet wat de hoofddoek met de Christendom te maken had,maar nu zie ik begrijp ik dat de christelijke vrouwen ook heel erg ontwetend zijn van de Boek waar zij ook "zogenaamd" in geloven.