AndroidHealthClinic

Waarom de Hijab (hoofddoek)?De Bijbel is nog strenger..

Als eerst wil ik je zeggen.
Ik zeg niet dat er geen moslims op de wallen lopen of zelfs daar gaan om ( Zina ) te plegen. ( Vast wel )
Maar dat betekent NOG niet dat de Quran het accepteert waar het om gaat dat het FOUT is en dat het niet MAG *( verboden )
Maar wees al niet te zeker elke man die je ziet met een baard ziet dat dat een moslim is.

Goede gezien dat dit mag volgens Sjitisch Imams dus geen Soennieten.
Wat er ook in de tekst staat komt dit van sjitisch imams.
Deze wijze van ''huwlijk'' is verboden in de islam en onze profeet Mohammed (vrede zij met hem) heeft dit ook verboden.
En ''Ja'' in mijn ogen is dit gewoon ''Zina''
Je kan in plaats van deze tijdelijke ''genotshuwlijk'' beter naar de h**ren gaan.
(Want komt op het zelfde neer)
elke week een ander vrouw om je behoeftes te bevredigen slaat ook nergens op!

MAAR GEEN EEN VAN DEZE VINDEN PLAATS IN QORAN NOCH IN HADITHS ( overleveringen van de Profeet Mohammed (vrede zij met hem)

en let er ook op dat er een GROTE verschil tussen een MOSLIM en een MUMI'N

Moslim - Degene die de islam heeft geaccepteerd (dus een moslim is) maar voor de rest komt er niet veel van. af en toe naar de moskee,af en toe vasten maar that's it.

Mumi'n - Degene die zich overgegeven heeft aan Allah en zijn woorden,zijn engelen,zijn boeken en zijn profeten.
Die zich strikt aan de regels houdt ( van de Qoran en Hadiths )

Dank voor je reactie, uitleg en het verschil tussen Moslim en Mumi'n, daar had ik nog nooit van gehoord. (de rekkelijken en preciezen zoals we in de christelijke geschiedenis kennen)

Geen probleem :) anytime

Islam: dachten jullie dat ik stonk ? Kijk naar de Christendom, die stinkt nog harder!
Christendom: It's true you know :(

't Stinkt veelal als de varkens waar de geschriften zo weinig van moeten hebben.

Als je niks bijzonders of belangrijks te melden hou het dan voor je zelf..
:thumbdown:

Als je de post niet snapt, hou het dan ook voor jezelf.

Wat er over de inhoud van islam te vermelden is, is overigens ook nauwelijks bijzonder of belangrijk in die zin dat het geloofwaardig is. (De islam is een allerminst waardige religie.)

Ik vind het echt een soort van amputee-fight.

Terug
Naar boven