Fitness Seller

Waarom geen squatrek bij Fit For Free?

ArjanB1989

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
102kg
Vetpercentage
18%
Hallo, ik vraag me af waarom er bij de gym waar ik sport geen squatrek is.
De mensen die o.a daar hun inkomen verkrijgen doen daar nogal vaag over.

Zijn er bepaalde redenen waarom een squatrek niet gekocht wordt?
Bijvoorbeeld bepaalde types uit de gym houden?

Het is namelijk nogal irritant om vanuit een gehurkte houding(moet gewicht tillen uit de benchpress rek) te moeten lopen met een bepaald gewicht op me schouders om te kunnen squaten.
Ik vind het vervelend om telkens aan 2 mensen te vragen of ze me even kunnen helpen.

Misschien heeft iemand duidelijk verklaringen,zodat ik allicht begrip kan tonen.

Groet.

omdat ze skeer zijn

Fit for free is toch een k*tsportschool man. Zou lekker een echte sportschool gaan zoeken. Ik ging er eens een keer kijken omdat een collega daar trainde, moest ie nog helemaal gaan lullen om mij binnen te krijgen. Ze wilden eigenlijk dat ik eerst meteen een contract voor een half jaar/jaar tekende voor ik naar binnen mocht. Die snappen het echt niet.

Poessies squatten niet.

Keus komt vaak voort uit angst voor blessures.

F4F= de nederlandse Planet Fitness

hun doelgroep is mensen die willen afvallen en beetje aan kracht training hier en daar doen (vooral dames en oude opas en omas). Ze willen absoluut geen testosteron boys in hun zaal omdat dit hun doelgroep wegjaagt snap het wel hoor

Bij de fit 4 free waar ik af en toe train is wel een squatrack :)

hun doelgroep is mensen die willen afvallen en beetje aan kracht training hier en daar doen (vooral dames en oude opas en omas). Ze willen absoluut geen testosteron boys in hun zaal omdat dit hun doelgroep wegjaagt snap het wel hoor

Dit dus.

Er is maar een heel klein groepje hardcore sporters die er gebruik van maakt, en dat zijn dan ook nog eens de sporters die andere klanten wegjagen. Voor ons k*t, maar voor een sportschoolhouder is een healtcenter commercieel gezien veel interessanter.

Fit For Free werkt met ledentargets. Elke keer als een filiaal een bepaal aantal leden haalt, mag het een nieuw apparaat aanschaffen. En zoals voorgaand gezegd werd: een niet verstelbaar, moeilijk buikapparaat is blijkbaar commercieel interessanter dan een aantal simpele stangen om de Moeder der Oefeningen mee uit te voeren (lees: k*tsportschool).

Hallo, ik vraag me af waarom er bij de gym waar ik sport geen squatrek is.
De mensen die o.a daar hun inkomen verkrijgen doen daar nogal vaag over.

Zijn er bepaalde redenen waarom een squatrek niet gekocht wordt?
Bijvoorbeeld bepaalde types uit de gym houden?

Het is namelijk nogal irritant om vanuit een gehurkte houding(moet gewicht tillen uit de benchpress rek) te moeten lopen met een bepaald gewicht op me schouders om te kunnen squaten.
Ik vind het vervelend om telkens aan 2 mensen te vragen of ze me even kunnen helpen.

Misschien heeft iemand duidelijk verklaringen,zodat ik allicht begrip kan tonen.

Groet.

ik zou hier sdowieso niet mee doorgaan.
op die manier in je squatpositie komen gaat je nog eens een blessure opleveren, en t is gevaarlijk zo.

tip 1, andere sportschool zoeken
tip 2 als dat niet kan ofzo, DB squat , lunges, en andere fijne beenoefeningen doen. :D
tip 3 alsnog een andere gym zoeken ;)

Laatst bewerkt:
doelgroep.

Powercleanen en dan verder frontsquatten ook een optie

Fit for free is voor recreatie trainers

De beste squats doe je in de Smith

Maar toen ging trainen daar heb je toch even rondje gemaakt door de sportschool, heb nu in de jaren verschillen de sportscholen gehad, en heb altijd rondje gemaakt en apparaten als gewichten even bekeken.
Dan maak je al snel op wie er welkom zijn, dus de huisvrouwen en bejaarden of de beesten en ijzer vreters... Of gewoon iedereen ;)

Fit 4 bejaarden ja.... Zelfde meuk als Healthcity

Terug
Naar boven