El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ReyMysterio zei:I.p.v de zwervers te noemen zou je voor de gein eens Marokkaan of Turk moeten zetten wat een overeenkomsten![]()

Man-Mountain zei:ja of ipv Marokkaan of Turk achtergestelde Drenthse boeren![]()
![]()
) jij bent de enige normale mocro die ik ken!

ReyMysterio zei:Dat bedoel ik dus eerst integreren en de Nederlandse taal machtig worden alvorens te typen![]()
M-M je moet je niet zo iedere keer aangesproken voelen ( wat ik nu ga zeggen levert weer karma op wedden) jij bent de enige normale mocro die ik ken!
Je zou een echte Nederlander kunnen zijn![]()
Ik heb het over die keuteldeukers die hier in de stad rondlopen achtergestelde Drentse boeren zei je?
Ik kan Drentse wel spellen D-r-e-n-t-s-e![]()
![]()
![]()

Dat is de vraagstelling? Ik kan jammer genoeg het filmpje niet openen.DBC01 zei:De vraagstelling bestond namelijk uit het feit dat zwervers niks bijdragen aan de samenleving.

Dat was ook de conclusie van het verhaal; dat als je één onderlaag weghaalt, de volgende t.z.t. aan de beurt is. DBC01 zei:Dat was ook de conclusie van het verhaal; dat als je één onderlaag weghaalt, de volgende t.z.t. aan de beurt is.
Daar ben ik het niet mee eens; wie stoort zich nou aan bejaarden? Wie stoort zich aan gehandicapten? In ons land is het een bewuste keuze om op straat te leven: er zijn immers genoeg instanties die je gratis helpen met behuizing, begeleid wonen, uitkering echt álles!
En wie stoort zich aan dronken opdringerige smerige agressievelingen?
Iederéén! Doodschieten!
Overigens zijn er genoeg mensen die zich blijkbaar storen aan gehandicapten en bejaarden, hoe vaak zie je niet opgetrokken neuzen als iemand even moet wachten voor een voorbijtrekkend bejaarden karretje of een luidkeels roepend en zingend groepje gehandicapten?

dus voor jou blijft het nog even een droom om te mogen doen?DBC01 zei:Moet je hetvolgende doen (als grote brede jongen, is écht leuk!)
-Even naar de bejaarde toelopen en héél vriendelijk helpen, terwijl je zegt 'ja 't is wat hè die drukte op straat' of 'nou mevrouw lekker rustig aan hoor, ik ben ook af en toe in de war met m'n kleingeld' en ondertussen met een brede smile om je heenkijken naar die geergerde gezichten. Die mensen beginnen ineens allemaal te glimlachen want ze zijn doodsbang voor jouw toorn en de bejaarde is gered woeha!![]()

DBC je bent weer lekker bezig. Denk er net zo over.DBC01 zei:De agressieve jongens van rond de 20-25 die totaal vertiefd en gehitst door de stad lopen en vrouwen lastig vallen, de gestoorde vrouwen die tegen winkelend publiek schreeuwen, de vluggies die op zoek zijn naar een snelle high: Ik heb me er al eerder openlijk over uitgelaten dat dat de mensen zijn die zo een werkkamp inmogen. Daar leren ze regelmaat, werken voor je geld in inspanning leveren om ontspanning te krijgen. Niet om mijn vienden op straat te bedreigen.