MuscleMeat

Waarom schieten we zwervers niet dood?

I.p.v de zwervers te noemen zou je voor de gein eens Marokkaan of Turk moeten zetten wat een overeenkomsten :D

Ik ga het niet allemaal kijken, maar ik heb meer last van de mocro's hier en andere moslim aanbidders op een paar uitzonderingen na dan van de zwervers als ik ff goed nadenk is de laatste keer dat ik last had van een zwerver al een paar jaar geleden!

Het filmpje bevat wel een aantal leuke elementen "steve irwin" en die wiskunde leraar hoe hij kijkt en reageert op de vraag hoeveel is 1+1 mwuhahaha

ja of ipv Marokkaan of Turk achtergestelde Drenthse boeren :D :D

Man-Mountain zei:
ja of ipv Marokkaan of Turk achtergestelde Drenthse boeren :D :D

Dat bedoel ik dus eerst integreren en de Nederlandse taal machtig worden alvorens te typen :D

M-M je moet je niet zo iedere keer aangesproken voelen ( wat ik nu ga zeggen levert weer karma op wedden :D ) jij bent de enige normale mocro die ik ken!
Je zou een echte Nederlander kunnen zijn :D
Ik heb het over die keuteldeukers die hier in de stad rondlopen achtergestelde Drentse boeren zei je?

Ik kan Drentse wel spellen D-r-e-n-t-s-e :D :D :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou niet weten waarom elke Marokkaan (zoals MM) zich aangesproken zou moeten voelen. Zoals ik al eerder vertelde: Toen ik in Spanje bijna dagelijks het geklaag en gescheld op Hollanders hoorde van m'n Spaanse vrienden en kennissen, dacht je dat ik er moeite mee had? Nee hoor, ik voelde me niet aangesproken want ik was niet het soort Hollander waar zij het over hadden.

Misschien iets minder heethoofdig gedrag?

Achtergestelde Drentse boeren hebben wel een boerenbedrijf waar ze hard werken en dus hun steentje bijdragen aan Nederland. De vraagstelling bestond namelijk uit het feit dat zwervers niks bijdragen aan de samenleving. RelMarokkanen óók niet dus daarom was de vergelijking wel treffend :D

ReyMysterio zei:
Dat bedoel ik dus eerst integreren en de Nederlandse taal machtig worden alvorens te typen :D

M-M je moet je niet zo iedere keer aangesproken voelen ( wat ik nu ga zeggen levert weer karma op wedden :D ) jij bent de enige normale mocro die ik ken!
Je zou een echte Nederlander kunnen zijn :D
Ik heb het over die keuteldeukers die hier in de stad rondlopen achtergestelde Drentse boeren zei je?

Ik kan Drentse wel spellen D-r-e-n-t-s-e :D :D :D

De woorden 'Drentse, Drenthe' etc heb ik niet gehad met mn integratiecursus bro, ga me daar nou niet op afrekenen. En nou niet achtergesteldheid gaan koppelen aan taalkennis he bro want Belgie wint elke keer van Nederland met het NL dictee en we zijn het er allemaal wel mee eens dat Belgie.... :D

Belgen spellen beter en MM is geen voorbeeld voor de gemiddelde Mocro. Nu blij?

Als we het over spellen gaan hebben dan ben ik volgende week nog niet klaar; de grootste spelfouten worden gemaakt door de meest Hollandse boeren hierzo.

waarom schieten we dat soort lui niet dood :cool:

DBC01 zei:
De vraagstelling bestond namelijk uit het feit dat zwervers niks bijdragen aan de samenleving.
Dat is de vraagstelling? Ik kan jammer genoeg het filmpje niet openen.
Maar als dat de stelling is dan ben ik het er roerend mee eens!
Ik heb schoon genoeg van al die uitzuigers! Ze leven op de zak van de hardwerkende burger, en dat moet maar eens afgelopen zijn! We schieten eerst alle zwervers dood, en daarna de drugsverslaafden. En daarna de bejaarden want die voegen ook niks toe aan de maatschappij. En daarna de geestelijk gehandicapten. En daarna de joden. En daarna iedereen die niet voldoet aan het Arische ideaal.

Dat vind ik dus van de stelling. Het is een stelling waar een Nazi het wel mee eens zou zijn. :(

Iedereen is het er wel over eens dat mensen met verschillende fysieke talenten worden geboren. Ko Stompé zal bijvoorbeeld NOOIT een goede bodybuilder worden, hij is geboren met een lichaam dat dat éénvoudig weg niet kan.
Zo geloof ik ook dat mensen met verschillende mentale talenten worden geboren. Je hebt bijvoorbeeld Albert Einstein of Kofi Annan, mannen met een paar briljante mentale talenten. Maar je hebt ook mensen die worden geboren met een stel hersens dat niks kan. Dat zijn mensen die het tempo van het leven niet aankunnen. Dat soort mensen hebben recht op een stukje mededogen en zorg. Waarom? Omdat het ook mensen zijn. Als we dat soort mensen afschieten als beesten dan vervagen de normen pas echt.

Uiteraard heb je ook genoeg junks en zwerver die gewoon een schop onder hun hol nodig hebben.En als iemand die geboren is met een ‘ernstige mentale achterstand’ mijn fiets wilt jatten dan stomp ik hem ook z’n laatste goede tand uit z’n gezicht. Maar dat terzijde. :D

:D Dat was ook de conclusie van het verhaal; dat als je één onderlaag weghaalt, de volgende t.z.t. aan de beurt is.
Daar ben ik het niet mee eens; wie stoort zich nou aan bejaarden? Wie stoort zich aan gehandicapten? In ons land is het een bewuste keuze om op straat te leven: er zijn immers genoeg instanties die je gratis helpen met behuizing, begeleid wonen, uitkering echt álles!

En wie stoort zich aan dronken opdringerige smerige agressievelingen?
Iederéén! Doodschieten!

DBC01 zei:
:D Dat was ook de conclusie van het verhaal; dat als je één onderlaag weghaalt, de volgende t.z.t. aan de beurt is.
Daar ben ik het niet mee eens; wie stoort zich nou aan bejaarden? Wie stoort zich aan gehandicapten? In ons land is het een bewuste keuze om op straat te leven: er zijn immers genoeg instanties die je gratis helpen met behuizing, begeleid wonen, uitkering echt álles!

En wie stoort zich aan dronken opdringerige smerige agressievelingen?
Iederéén! Doodschieten!

hier ben ik het niet helemaal mee eens. Nederland heeft (had) idd een bijzonder goed sociaal stelsel, maar er zijn MEER DAN GENOEG mensen die desondanks tussen de wal en het schip vallen. Zeker in de psychische zorg is er nog het nodige te verbeteren.
Overigens zijn er genoeg mensen die zich blijkbaar storen aan gehandicapten en bejaarden, hoe vaak zie je niet opgetrokken neuzen als iemand even moet wachten voor een voorbijtrekkend bejaarden karretje of een luidkeels roepend en zingend groepje gehandicapten?

Overigens zijn er genoeg mensen die zich blijkbaar storen aan gehandicapten en bejaarden, hoe vaak zie je niet opgetrokken neuzen als iemand even moet wachten voor een voorbijtrekkend bejaarden karretje of een luidkeels roepend en zingend groepje gehandicapten?

Moet je hetvolgende doen (als grote brede jongen, is écht leuk!)

-Even naar de bejaarde toelopen en héél vriendelijk helpen, terwijl je zegt 'ja 't is wat hè die drukte op straat' of 'nou mevrouw lekker rustig aan hoor, ik ben ook af en toe in de war met m'n kleingeld' en ondertussen met een brede smile om je heenkijken naar die geergerde gezichten. Die mensen beginnen ineens allemaal te glimlachen want ze zijn doodsbang voor jouw toorn en de bejaarde is gered woeha! :D

DBC01 zei:
Moet je hetvolgende doen (als grote brede jongen, is écht leuk!)

-Even naar de bejaarde toelopen en héél vriendelijk helpen, terwijl je zegt 'ja 't is wat hè die drukte op straat' of 'nou mevrouw lekker rustig aan hoor, ik ben ook af en toe in de war met m'n kleingeld' en ondertussen met een brede smile om je heenkijken naar die geergerde gezichten. Die mensen beginnen ineens allemaal te glimlachen want ze zijn doodsbang voor jouw toorn en de bejaarde is gered woeha! :D
dus voor jou blijft het nog even een droom om te mogen doen?:o

inkoppertje inkoppertje:p

Krijgt visioenen van treinen en hekken met daarboven 'Arbeit macht frei'. Zo lang het geen criminele zwervers zijn vind ik het best. En dan nog hoeven ze van mij niet tegen de muur worden gezet.

het moet m.i. wel extreem zwaar bestraft worden om te bedelen. Op welke manier dan ook. Ieder mens werkt maar echt voor zijn/haar geld.

Mn vriendin is vaak te aardig en geeft dan bijvoorbeeld haar lunchpakketje weg als er 1 om geld voor eten zeurt. 9 van de 10 keer gooit die zwerver het weg -- want met brood koop je geen drank. Die mogen ze van mij WEL allemaal afschieten. Een zwerver die eerlijk vraagt om geld voor drank, daar kan ik nog wel een bepaald soort respect voor opbrengen, dus die mag blijven leven.

De agressieve jongens van rond de 20-25 die totaal vertiefd en gehitst door de stad lopen en vrouwen lastig vallen, de gestoorde vrouwen die tegen winkelend publiek schreeuwen, de vluggies die op zoek zijn naar een snelle high: Ik heb me er al eerder openlijk over uitgelaten dat dat de mensen zijn die zo een werkkamp inmogen. Daar leren ze regelmaat, werken voor je geld in inspanning leveren om ontspanning te krijgen. Niet om mijn vienden op straat te bedreigen.

DBC01 zei:
De agressieve jongens van rond de 20-25 die totaal vertiefd en gehitst door de stad lopen en vrouwen lastig vallen, de gestoorde vrouwen die tegen winkelend publiek schreeuwen, de vluggies die op zoek zijn naar een snelle high: Ik heb me er al eerder openlijk over uitgelaten dat dat de mensen zijn die zo een werkkamp inmogen. Daar leren ze regelmaat, werken voor je geld in inspanning leveren om ontspanning te krijgen. Niet om mijn vienden op straat te bedreigen.
DBC je bent weer lekker bezig. Denk er net zo over. :thumbs: Mensen die zich niet kunnen gedragen schop je gewoon een werkkamp in. Ze zullen ten 1e leren wat werken is, ten 2e zijn wij er als doorsnee burger vanaf en ten laatste kan je er nog geld uithalen ook :D

Ik zou ook het nut van drugverslaafden of zwervers niet in. Je moet ze gewoon een kans geven en goed ondersteunen. Mochten ze daarna weer in het oude patroon vallen --> :shoot: Je hebt er weinig aan en ze kosten bakken met geld dat we heel goed ergens anders voor kunnen gebruiken.

Hmm ik heb ook meteen een hekel aan die arrogante filosoof dat terzijde ik ga kijken

Terug
Naar boven