MuscleMeat

Waarom schieten we zwervers niet dood?

Hoe laat komt dat programma?

Hmm ik begin em grappig te vinden met dat eiland ik neem mn woorden terug. :D

Whoops, ik zie nu pas dat die uitzending gisteren op TV was geweest. Bedankt voor de link - ik zal die shit wel ff gaan kijken.

Wat een onzin eigenlijk allemaal.

Ik heb het filmoje niet gezien en heb dit topic ook even "vluchtig" gelezen maar ik heb wel een selling in mijn leven...... IK HAAT PARASIETEN VAN DE MAATSCHAPIJ..... die mogen ze van mij idd allemaal afschieten....

sorrie..een beetje hart maar dat is mijn mening....

Van mij mag je iedereen die doelbewust ons land verziekt en niets aan de maatschappij bijdraagt, op verzieking, na doodschieten.

Maargoed, dat is het eerste dat ik denk

Daarna zegt mijn menselijke kant dat dat niet kan en dat is natuurlijk ook zo.

Lauw zei:
Dat soort mensen hebben recht op een stukje mededogen en zorg.

En als ze dat niet willen? Ik denk dat je al een hoop problemen van die mensen oplost en een hoop irritatie van de maatschappij vermindert als je wat dwingender en activer hulp geeft aan de gestoorde medemens die duidelijk de weg kwijt is.

De meeste zwervers zijn gewoon mentaal gestoord, kunnen ze ook niet zo veel aan doen, maar als ze crimineel zijn moeten ze gewoon worden opgesloten.

Ik erger me meer aan al die werkelozen die zogenaamd geen werk kunnen vinden terwijl we ondertussen bussen vol Polen enzo moeten importeren om de bollen te pellen. Een tijdje werkloos zijn kan de beste overkomen, maar zolang we hier mensen uit andere landen de vuile klusjes moeten laten opknappen kunnen de langdurig werkelozen wat mij betreft op een eiland gedumpt worden en het zelf lekker uitzoeken.

Zelda zei:
Ik erger me meer aan al die werkelozen die zogenaamd geen werk kunnen vinden terwijl we ondertussen bussen vol Polen enzo moeten importeren om de bollen te pellen. Een tijdje werkloos zijn kan de beste overkomen, maar zolang we hier mensen uit andere landen de vuile klusjes moeten laten opknappen kunnen de langdurig werkelozen wat mij betreft op een eiland gedumpt worden en het zelf lekker uitzoeken.
yep.

Socrates zei:
Ik heb het filmoje niet gezien en heb dit topic ook even "vluchtig" gelezen maar ik heb wel een selling in mijn leven...... IK HAAT PARASIETEN VAN DE MAATSCHAPIJ..... die mogen ze van mij idd allemaal afschieten....

sorrie..een beetje hart maar dat is mijn mening....
wist je dat er in Den Haag een heleboel PARASIETEN rondZWERVEN ( op t Binnenhof), die constant geld inzamelen voor een doel waar het tenslotte helemaal niet voor gebruikt gaat worden:
JUIST, ons kabinet:D

Die bookie aan het begin heeft wel smaak, zag je wat voor stuk karton hij pakte, was volgens een verpakking van mdoubleyou ;)

Z'n stem lijkt beetje op een van de stemmetjes van hans teeuwen :p

Laatst bewerkt:
@klusmier, dat doet niet alleen ons kabinet maar alle politieke partijen doen dat. Ons kabinet geeft het alleen maar uit.

Misschien kunnen we beter de kop veranderen.
Waarom schieten we bodybuilders niet dood? :D

Ach....ik wil best iemand afschieten als dat in het lands belang is... :D

Geen probleem mee! ;)

krijg je vochtvinger wel rond de trekker? ;) :D :o

Tuurlijk,het zijn geen leverworsten hoor... :D

Ik heb hele geschikte vingers voor the job! :p

ach ja zwervers doen indd geen bijdrage aan de sameleving....maar ik moet zeggen dat ik nooit last heb van zwervers tot ik laatst ff met een paar maten op de walle was toen werd ik lastig gevallen door een zwerver en dat was nog een maroc ook!!! nou hoe rot kan t weze!?

verder vind ik wel dat zwervers een groot minpunt zijn voor het straat beeld in bepaalde steden...dus de kogel?! zal dr nie van wakker liggen maar laten we eerst aanpakken waar we als nederlander echt last van hebben! :rolleyes: en dan weten de meest ehier wel wat ik bedoel!

Terug
Naar boven