Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
huckfinn zei:

Lauw zei:Dat soort mensen hebben recht op een stukje mededogen en zorg.
yep.Zelda zei:Ik erger me meer aan al die werkelozen die zogenaamd geen werk kunnen vinden terwijl we ondertussen bussen vol Polen enzo moeten importeren om de bollen te pellen. Een tijdje werkloos zijn kan de beste overkomen, maar zolang we hier mensen uit andere landen de vuile klusjes moeten laten opknappen kunnen de langdurig werkelozen wat mij betreft op een eiland gedumpt worden en het zelf lekker uitzoeken.
wist je dat er in Den Haag een heleboel PARASIETEN rondZWERVEN ( op t Binnenhof), die constant geld inzamelen voor een doel waar het tenslotte helemaal niet voor gebruikt gaat worden:Socrates zei:Ik heb het filmoje niet gezien en heb dit topic ook even "vluchtig" gelezen maar ik heb wel een selling in mijn leven...... IK HAAT PARASIETEN VAN DE MAATSCHAPIJ..... die mogen ze van mij idd allemaal afschieten....
sorrie..een beetje hart maar dat is mijn mening....

nee, die bouwen iets op body-building!duckk zei:Misschien kunnen we beter de kop veranderen.
Waarom schieten we bodybuilders niet dood?![]()

en dan weten de meest ehier wel wat ik bedoel!