AndroidHealthClinic

wachten of niet?

philippe_no

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Kijk dbb'ers,

Het is nu negen weken geleden dat ik mijn laatste shotje primo heb gezet van mijn primo(400mg)/var(40mg) kuurtje. Van één ding ben ik zeker en dat is dat ik eind april terug een kuurtje ga doen. MAAR nu vroeg ik mij af of ik nu nog een kuurtje tussen zou kunnen doen om toch nog wat droge massa te winnen...
Ik ben aan het denken aan middelen als mast, tren, t-bol, winst, ... Alhoewel ik de tren liever voor deze zomer hou.
Wat raden jullie aan of af?

Bij deze nog even mijn stats voor de kuur en van nu:
Voor: 1.83m, 76kg, 7 à 8%
Nu: 1.83m, 84kg, 10 à 11%

Tijd on = tijd off vind ik een mooie richtlijn. Maar als je vraag gaat over de samenstelling van je kuur pass ik hem door.

tja ik denk dat je zelf het antwoord wel weet maar eigenlijk niet wil horen.

je hebt 2 maanden geleden je laaste inject gezet, en wil over 4 maanden je volgende kuur starten.

dat is een mooie tussentijd opzich, als je er dan nog een kuurtje tussen gooit ben je om de 2 maanden aan het kuren. Daar hoef ik je verder niks over te zeggen neem ik aan.

tis wat je zelf wilt, ik kan wel hypocriet gaan doen maar ik denk ook zo :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet dat het wel idd het beste is van gewoon te wachten voor mijn gezondheid maar is dit ook het beste voor de gains of niet?

Ehm.....Nee,Dani?

Stats zijn wel niet zo goed vind ik...bij 76kg al kuren met je 1.83? Had je ook wel met bulken kunnen bereiken

Ah komop jongens. Beetje spelen met Anavar mag je toch geen kuur noemen ???

Tja tis maar net welke definitie je er aan wil geven ;)

ja ik ook twee zelfs var nr 1 en 2 of zit ik nu fout?

Begrijp me niet verkeerd, heeft niet met schaamte oid te maken. Meer gevoelsmatig. Net als wanneer iemand wel eens een paar weken met Dboll heeft gespeeld en daarna zegt 'Ik heb wel eens gekuurd'. Heb ik ook zoiets van 'yeah right'. Maar als jullie vinden dat ik mee mag praten met de grote mensen doe ik dat ook hoor :D

@Bossie: klopt, 2x

Ik zou gewoon lekker wachten. Maar als je toch perse wil kuren zou ik in de richting van winny gaan denken..

Dani zei:
Begrijp me niet verkeerd, heeft niet met schaamte oid te maken. Meer gevoelsmatig. Net als wanneer iemand wel eens een paar weken met Dboll heeft gespeeld en daarna zegt 'Ik heb wel eens gekuurd'. Heb ik ook zoiets van 'yeah right'. Maar als jullie vinden dat ik mee mag praten met de grote mensen doe ik dat ook hoor :D

Hierbij geef ik je permissie om met de grote mensen mee te mogen praten.:D

Kost je wel een berg karma natuurlijk,he?:D

Voor niets gaat de zon op...:p

Ok kanjer...ik wacht vol smart.;)

Terug
Naar boven