MuscleMeat

wachten of niet?

doe gewoon in januari of febr een kuur, dan zit je er tssin, nu nog een kuur ertss pappen is wel wat veel hè maat, dan heb je op nog geen jaar 3 x gekuurd.

So what?

Eerste kuur was een licht kuurtje waar zn lichaam niet veel van te verduren heeft gehad dus als ie nu weer aan de slag zou gaan en dan half februari stopt kan ie mooi weer een kuur medio mei doen.....lekka toch?

:meal: :meal: :meal:
Testo zei:
So what?

Eerste kuur was een licht kuurtje waar zn lichaam niet veel van te verduren heeft gehad dus als ie nu weer aan de slag zou gaan en dan half februari stopt kan ie mooi weer een kuur medio mei doen.....lekka toch?

• Topic Starter Topic Starter
@ 50dollar:
Kerel vergeet niet dat ik aan 7à8 percent zat hé dat is nog zo slecht niet als je van 64kg komt bij 1.83kg een aantal jaar geleden dus hou je commentaar maar lekker voor jezelf kerel...

philippe_no zei:
Kerel vergeet niet dat ik aan 7à8 percent zat hé dat is nog zo slecht niet als je van 64kg komt bij 1.83kg een aantal jaar geleden dus hou je commentaar maar lekker voor jezelf kerel...
thrue ! zijn 1ste kuur is al passed dus is het nu niet echt nuttig dat je je mening geeft daarover! en wel op zijn vraag!:-/

ik zou test erbij nemen met tren en winny, is ideaal om mooie droge massa te verkrijgen!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven