Fitness Seller

Wallen

Je voelt je mentaal verder goed?

make up gebruiken.

Als je de aders door je huid ziet betekend dat waarschijnlijk dan je een heel dunne huid hebt onder de ogen (heb dit zelf ook)
Als het echt dat geval is dan kan je er niet volledig vanaf geraken hoe goed je ook slaapt, drinkt en vitamines binnenkrijgt.

• Topic Starter Topic Starter
make up gebruiken.

Als je de aders door je huid ziet betekend dat waarschijnlijk dan je een heel dunne huid hebt onder de ogen (heb dit zelf ook)
Als het echt dat geval is dan kan je er niet volledig vanaf geraken hoe goed je ook slaapt, drinkt en vitamines binnenkrijgt.

Misschien operatie? ???

post ff een pic (zonder facial).

Ja, daar heb ik nog niet echt veel achter gezocht maar dat is inderdaad een optie.

Hier is tijdje geleden een topic geweest van iemand die het ook had en operatie overwoog, dunno hoe dat afgelopen is.

Je kan misschien volgende keer dat je bij je dokter komt eens wat info vragen over zo'n operatie.

Slaap je weinig, of ga je laat naar bed?
Zit je vaak achter een computer of tv en in het donker?

Slaap je weinig, of ga je laat naar bed?
Zit je vaak achter een computer of tv en in het donker?

ik zit wel vaak achter een tv soms in het halfdonker. maar kan dat daar aan liggen? ik doe wel altijd het contrast heel laag.

Verder slaap ik zo'n 7a8 uur per nacht

:fuu:

Deze foto heb ik ff snel gemaakt maar het is nu wel donker hier en het lijkt erger door de schaduw.

Laatst bewerkt:
ik zit wel vaak achter een tv soms in het halfdonker. maar kan dat daar aan liggen? ik doe wel altijd het contrast heel laag.

Verder slaap ik zo'n 7a8 uur per nacht

Ik heb dat de volgende dag, als ik lang in het donker 's avonds achter een scherm heb gezeten. Je kunt beter het licht gewoon helemaal aan laten. Hielp bij mij wel wat.

Is het ook vaak vrij warm in je huis?

Anders gewoon naar de dokter kan het zo snel mogelijk worden opgelost.
Misschien is het maar een klein ding..

Ik heb dat de volgende dag, als ik lang in het donker 's avonds achter een scherm heb gezeten. Je kunt beter het licht gewoon helemaal aan laten. Hielp bij mij wel wat.

Is het ook vaak vrij warm in je huis?

nee warm is het niet. maar het is niet zo dat het op bepaalde momenten minder is, altijd wel zo...

Lijkt mij sterk dat de dokter daar iets aan kan doen. Is ook genetisch, dacht ik. Foundation op doen of gewoon accepteren. (Accepteren doe ik zelf ;) )

zonnebanken, valt al minder op bij een donkerdere huid

Ben je niet erg wit? Dan zou een zonnebank wel kunnen helpen.

Had het laatst ook voor, trekt wel weg.

kijk, wat ook helpt is elke avond voor het slapen gaan een druppeltje citroen of grape fruit in beide ogen wrijven. Vaak zijn die wallen terug tebrengen tot een slechte bloeddoorloop van de oogvaatjes en citroensap laat toe die probleemje na een drietal nachtjes op te lossen.

ik heb het ook al sinds m'n 11 ofzo, niet zo heel veel aan te doen. ouders hebben het ook allebei. gewoon accepteren :thumb:

Terug
Naar boven