XXL Nutrition

Wallen

kan t echt aan de slechtheid van je ogen liggen?
heb zelf +9 en +9,25 (ja echt), maar heb als sinds mn elfde geen bril opgehad omdat ik er makkelijk mee kon leven en een vertiefte hekel aan brillen heb. schijnt dat mn ogen er na verloop van jaren aan gewend zijn geraakt. mn ogen konden destijds slecht tegen lenzen, maar als dit echt een reden daarvoor kan zijn is t wel een goed moment om er eens naar te laten kijken. zou een boel geouwehoer schelen. want ik heb ook chronische wallen en kringen.

Heb jij niet een vertiefde hekel aan steeds scherpstellen met je ogen dan? ???

Heb jij niet een vertiefde hekel aan steeds scherpstellen met je ogen dan? ???

ja, maar als je het al 10 jaar doet raak je eraan gewend. heb nu alleen steeds meer dat als ik wat slecht geslapen heb, of als ik druk bezig ben geweest ik aan t einde van de dag geen energie meer heb om kleine dingen te kunnen lezen en dergelijke. Dus zou vanuit meerdere opzichten miss wel een goed plan zijn t weer eens te laten checken.

• Topic Starter Topic Starter
Ben vandaag naar pearl geweest, even een meting laten doen.
alle bij mijn ogen staan op -1.5 ongeveer.
Volgende week krijg ik een proefsetje lenzen voor 2 weken, als dat goed gaat krijg ik maandlenzen.

ja, maar als je het al 10 jaar doet raak je eraan gewend. heb nu alleen steeds meer dat als ik wat slecht geslapen heb, of als ik druk bezig ben geweest ik aan t einde van de dag geen energie meer heb om kleine dingen te kunnen lezen en dergelijke. Dus zou vanuit meerdere opzichten miss wel een goed plan zijn t weer eens te laten checken.

Mag jij wel autorijden dan? ****ing gevaar op de weg zou je zijn

Heb het ook. Deal with it voor zover ik het weet.

Mag jij wel autorijden dan? ****ing gevaar op de weg zou je zijn

ja hoor :) zolang je t nummerbord op afstand kan lezen tijdens je examen krijg je gewoon je roze pasje :) en tot nu toe nog nergens problemen mee gehad, heb 3 jaar mn rijbewijs nu.

Zou toch eens overwegen om een laserbehandeling te ondergaan. tegenwoordig kost dit ongeveer 1000 euro per oog. en daarmee is het over het algemeen volledig verholpen.

ze kunnen zelfs een nieuwe (kunst)lens in je oog zetten waardoor je helemaal van je oogproblemen af bent.
wat is techniek toch heerlijk he:D

• Topic Starter Topic Starter
Zou toch eens overwegen om een laserbehandeling te ondergaan. tegenwoordig kost dit ongeveer 1000 euro per oog. en daarmee is het over het algemeen volledig verholpen.

ze kunnen zelfs een nieuwe (kunst)lens in je oog zetten waardoor je helemaal van je oogproblemen af bent.
wat is techniek toch heerlijk he:D

en duur :(

ja man, lekker laten snijden in je oog. heerlijk.

misschien nóg meer slapen? misschien minder t.v. kijken ofoz? bij mij ligt het vooral aan slaaptekort met wallen.

Terug
Naar boven