MuscleMeat

Wallen

Ik heb het ook, maar valt inderdaad minder op wanneer ik wat bruiner ben. :)
Verder geef ik er niet zoveel om, m'n 50cm guns compenseren het makkelijk :dope:

ogen laten testen op sterkte;)
had het zelf ook, alleen ergerde me er niet aan.
heb ze aantal weken terug laten testen, -3 en -3,75 haha.
nu ik (nacht) lenzen heb zijn de wallen ook zo goed als weg.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ogen laten testen op sterkte;)
had het zelf ook, alleen ergerde me er niet aan.
heb ze aantal weken terug laten testen, -3 en -3,75 haha.
nu ik (nacht) lenzen heb zijn de wallen ook zo goed als weg.

heeft dat er echt mee te maken?? :eek: Mijn ogen zijn heel slecht jah... zou het?

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Trouwens ik wil geen bril. is het mogelijk om meteen lenzen te nemen?

schopje :p ben echt zo benieuwd

kijk, wat ook helpt is elke avond voor het slapen gaan een druppeltje citroen of grape fruit in beide ogen wrijven. Vaak zijn die wallen terug tebrengen tot een slechte bloeddoorloop van de oogvaatjes en citroensap laat toe die probleemje na een drietal nachtjes op te lossen.

Ja, citroen en grapefruit doen namelijk helemaal niet tyfuspijn aan je ogen!

heeft dat er echt mee te maken?? :eek: Mijn ogen zijn heel slecht jah... zou het?

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

bij mij had het er mee te maken ja. Ik heb ook nog nooit een bril gehad, en kon zelfs meteen aan nacht lenzen beginnen. die dingen heb je alleen 's nachts in en passen de bolling van je oog aan waardoor je overdag goed kan zien. Ik heb wel een bril voor de zekerheid, als ik een lens kwijt raak, of mn ogen ontstoken raken.

bij mij had het er mee te maken ja. Ik heb ook nog nooit een bril gehad, en kon zelfs meteen aan nacht lenzen beginnen. die dingen heb je alleen 's nachts in en passen de bolling van je oog aan waardoor je overdag goed kan zien. Ik heb wel een bril voor de zekerheid, als ik een lens kwijt raak, of mn ogen ontstoken raken.

thanks man. ik ga vrijdag naar de oogarts.

Maar kan jij van dichtbij niet goed kijken of juist veraf niet?

Ja je kan direct aan lenzen beginnen. Denk dat er met die sterkte een wereld voor je opengaat :D

Ik draag al 'n tijd lenzen, maar heb het nog steeds :mad: kan trouwens ook te maken hebben met het feit dat ik heel moeilijk in slaap val en dus 's nachts vaak genoeg maar 4 uurtjes slaap :o

kijk, wat ook helpt is elke avond voor het slapen gaan een druppeltje citroen of grape fruit in beide ogen wrijven. Vaak zijn die wallen terug tebrengen tot een slechte bloeddoorloop van de oogvaatjes en citroensap laat toe die probleemje na een drietal nachtjes op te lossen.

Jij bent helemaal waus. Een beetje citroenzuur in je ogen wrijven :rolleyes:

thanks man. ik ga vrijdag naar de oogarts.

Maar kan jij van dichtbij niet goed kijken of juist veraf niet?

van veraf, anders had ik + he. je weet waar de karma knop zit? j/k ;)

Ja je kan direct aan lenzen beginnen. Denk dat er met die sterkte een wereld voor je opengaat :D

same for me. ben er blijkbaar langzaam aan gewend geraakt maar door veel hoofdpijn toch ff laten testen. nu echt een wereld van verschil!

`wat kun je doen tegen die donkere kringen? nog een beetje langer en het lijkt of ik permanent met 2 blauwe ogen rondloop

camouflage stift, als je je er echt aan ergert..

van veraf, anders had ik + he. je weet waar de karma knop zit? j/k ;)

same for me. ben er blijkbaar langzaam aan gewend geraakt maar door veel hoofdpijn toch ff laten testen. nu echt een wereld van verschil!

ik heb ook - dan.

mss werkt het ook voor mij :D dankje

kan t echt aan de slechtheid van je ogen liggen?
heb zelf +9 en +9,25 (ja echt), maar heb als sinds mn elfde geen bril opgehad omdat ik er makkelijk mee kon leven en een vertiefte hekel aan brillen heb. schijnt dat mn ogen er na verloop van jaren aan gewend zijn geraakt. mn ogen konden destijds slecht tegen lenzen, maar als dit echt een reden daarvoor kan zijn is t wel een goed moment om er eens naar te laten kijken. zou een boel geouwehoer schelen. want ik heb ook chronische wallen en kringen.

kan t echt aan de slechtheid van je ogen liggen?
heb zelf +9 en +9,25 (ja echt), maar heb als sinds mn elfde geen bril opgehad omdat ik er makkelijk mee kon leven en een vertiefte hekel aan brillen heb. schijnt dat mn ogen er na verloop van jaren aan gewend zijn geraakt. mn ogen konden destijds slecht tegen lenzen, maar als dit echt een reden daarvoor kan zijn is t wel een goed moment om er eens naar te laten kijken. zou een boel geouwehoer schelen. want ik heb ook chronische wallen en kringen.

morgen ga ik ook naar de oogarts en ik zal wel een update geven als het echt werkt ;)

Terug
Naar boven